Senaste nytt

Lufthansa/Swiss First 2-for-1 från Sverige den 17:e maj, 2019

Vilka bolag har du bokat First med på denna kampanj?

  • Lufthansa

    Votes: 23 82,1%
  • Swiss

    Votes: 15 53,6%
  • Singapore Airlines

    Votes: 8 28,6%

  • Total voters
    28
  • Poll closed .
Status
Stängd för vidare inlägg.

Senator

Moderator

squeezen

Medlem
Jag förstår inte frågan: Lufthansa kör en B747-8i till EZE med First och direkt?
Nu utgår jag förvisso från CPH men de datum jag kikade på hittade jag bara bra priser om jag mellanlandar i GRU och sedan hoppar i Eco till EZE. Känns inte så häftigt. De flyger direkt samma datum. Så kanske har de bara detta offer från CPH till GRU och inte EZE. Kampanjen ligger ju inte ens på DK sidan
 

Senator

Moderator
Nu utgår jag förvisso från CPH men de datum jag kikade på hittade jag bara bra priser om jag mellanlandar i GRU och sedan hoppar i Eco till EZE. Känns inte så häftigt. De flyger direkt samma datum. Så kanske har de bara detta offer från CPH till GRU och inte EZE. Kampanjen ligger ju inte ens på DK sidan

Om priset finns till EZE via GRU finns det till EZE. Men då finns inte dina datum helt enkelt.
 

Senator

Moderator
Så då är bokning ett klar, faller under kategorin #flygskam
Fredag kväll ARN-ZRH
Lördag förmiddag FCL E
Lördag ZRH-DXB
Transit väntan i Lufthansaloungen
Söndag morgon DXB-ZRH
Söndag morgon FCL A och E
Söndag förmiddag ZRH-ARN

Det är med min "ESTA-kompis" som har EuroBonus brytpunkt i juli, och saknar 11.000 poäng för Gold for Life :) Vi hittade en helg i juni det passade för båda..

Nu dags att planera farsans 70 årsfirande. Singapore via Beijing och Hong Kong blir det om allt går som planerat.
 

squeezen

Medlem
Så då är bokning ett klar, faller under kategorin #flygskam
Fredag kväll ARN-ZRH
Lördag förmiddag FCL E
Lördag ZRH-DXB
Transit väntan i Lufthansaloungen
Söndag morgon DXB-ZRH
Söndag morgon FCL A och E
Söndag förmiddag ZRH-ARN

Det är med min "ESTA-kompis" som har EuroBonus brytpunkt i juli, och saknar 11.000 poäng för Gold for Life :) Vi hittade en helg i juni det passade för båda..

Nu dags att planera farsans 70 årsfirande. Singapore via Beijing och Hong Kong blir det om allt går som planerat.
Hittar inga priser eller routings via hongkong till Singapore. Fanns det flight nummer som var permitted? Eller du menar den där andra dealen för runt 40k du skrivit om?

Edit hittade på ITA efter specifika kriterier men finns inte på LH eller Swiss sida. Kan jag ringa med ITAs angivna fare basis och boka?
 
Last edited:
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen