Senaste nytt

När släpps SAS awardbiljetter?

oxxax

Medlem
3-4 av förekomsterna var i början av januari och är kanske inte helt representativa. Kollade inte hur veckodagarna var distribuerade och ska ombord på ett flyg utan wifi nu, men kan titta på det ikväll.

Jag tackar ödmjukast, men du har säkert roligare saker att lägga tid på än sådana detaljer. Trevlig resa!
 

inka

Medlem
Får min första Amex voucher 2-4-1 i slutet på sommaren samt har då samlat ihop de 165 000 Eurobonuspoäng som behövs :)

Tanken är att boka en tur och retur businessresa för två Stockholm - Singapore alt Stockholm - Bangkok. Vad jag förstår måste man vara ute typ 300 dagar innan för bokning, så med andra ord kan man glömma att hitta en business awardresa att boka i typ november detta år?
 

Canadien

Medlem
Får min första Amex voucher 2-4-1 i slutet på sommaren samt har då samlat ihop de 165 000 Eurobonuspoäng som behövs :)

Tanken är att boka en tur och retur businessresa för två Stockholm - Singapore alt Stockholm - Bangkok. Vad jag förstår måste man vara ute typ 300 dagar innan för bokning, så med andra ord kan man glömma att hitta en business awardresa att boka i typ november detta år?

Fel tråd för detta då denna handlar om SAS egna bonusplatser på SAS-flyg. Skapa en ny tråd med detaljer om dina önskemål så får du säkert bättre hjälp. Använd denna mall

Letar du efter flygbiljett? Använd den här frågemallen när du startar en ny tråd | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 

toer00

Medlem
Vad tror ni om cm chansen att awards med SK till Japan om man vill besöka OS i Tokyo, början av aug 2020... ?? Blackout eller???

Awards i Business...
 

Jonas C

Medlem
Vad tror ni om cm chansen att awards med SK till Japan om man vill besöka OS i Tokyo, början av aug 2020... ?? Blackout eller???

Awards i Business...
Under vinter-OS i Sydkorea förra året så rådde det total blackout på bonusresor till Seoul under perioden, så skulle nog gissa att samma sak gäller för sommar-OS i Tokyo nästa år.
 
Toppen