Senaste nytt

SAS Webshopping

Jackie

Medlem
Beställde kontantkort i torsdags eller fredags förra veckan, fick den i brevlådan igår.
När man läser i trådarna så fick någon redan inom ett par timmar, det är därför jag undrar hur snabbt man får poängen.
 

gneken

Medlem
Beställde kontantkort i torsdags eller fredags förra veckan, fick den i brevlådan igår.
När man läser i trådarna så fick någon redan inom ett par timmar, det är därför jag undrar hur snabbt man får poängen.
Står klart och tydligt att det inte gäller kontantkort, har du beställt det så ska du nog inte räkna med att få poäng, speciellt efter att de tydligt skrev att de skulle avbeställa alla kontantkort gjorde från portalen, scrolla upp lite så kan du läsa mer om det.

Har du beställt abonnemang så är det en annan sak, det kan ta upp till 8 veckor att få poängen till sitt konto.
 

Jackie

Medlem
Jaha..haha jag fick för mig att det var någon här på BC som skrev att dem beställde kontantkort och fick poäng därav beställde jag också :p.
 

Johans00

Medlem
Jaha..haha jag fick för mig att det var någon här på BC som skrev att dem beställde kontantkort och fick poäng därav beställde jag också :p.
Händer ibland att det går fast det inte ska, då är det bara att tacka och ta emot om det kommer poäng men inte förvänta sig något.
 
Toppen