Senaste nytt

SJ Prio extrapoäng kampanj

anjak

Medlem
Nu med kampanjkod

Ett dubbelt så bra erbjudande

Äntligen börjar sommaren närma sig! För att fira ger vi dig nu dubbla poäng på klimatsmarta sommarresor. Men det gäller att vara snabb – erbjudandet gäller bara tills imorgon. Poängen kan du sedan använda på många sätt, exempelvis till nya resor eller något gott i bistron.

Resan köper du enkelt på sj.se eller i appen. Ange kampanjkod: 48H
 

Nemo

Medlem
20EE142D-453A-4A1D-85CB-82CDBEA19319.jpeg
Testade att boka Örebro C-Örebro S med kampanjkod MILJO, men inga extra poäng ännu. Kampanjen kan kanske vara knuten till person.
Har själv ännu inte fått extrapoängen, trots olika köpvarianter inkl efterregistrering.
 

Nemo

Medlem
Visa bifogad bild 90219
Har själv ännu inte fått extrapoängen, trots olika köpvarianter inkl efterregistrering.
Fått svar från SJ Kundtjänst

Hej,
Tack för att du kontaktar oss.
Vi har haft en del problem med insättningen av poängen vid denna kampanj och vi har ett team som kommer att sätta in dessa poäng manuellt när kampanjen är slut på alla konton som inte har fått in poängen ännu. Så teamet kommer börja med detta efter den 20:e maj, så du bör få in poängen där efter.
Jag önskar dig en fin dag!
Med vänliga hälsningar
SJ Kundservice”
 
Fått svar från SJ Kundtjänst

Hej,
Tack för att du kontaktar oss.
Vi har haft en del problem med insättningen av poängen vid denna kampanj och vi har ett team som kommer att sätta in dessa poäng manuellt när kampanjen är slut på alla konton som inte har fått in poängen ännu. Så teamet kommer börja med detta efter den 20:e maj, så du bör få in poängen där efter.
Jag önskar dig en fin dag!
Med vänliga hälsningar
SJ Kundservice”

Jag fick dom 500 extrapoängen för två enkelresor jag bokade igår, så de är säkert bokningar som gjordes i början av kampanjen som påverkades
 
Toppen