Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Gus

Medlem
Jag använde (igår 15/5) SJPRIOFRIFRAKT samt WB200Q219 . Det blev totalt 330 kr i rabatt (130 kr kostar normalt frakten)
Tack! Båda koderna fungerade! :) Det blir premiär med pizzasten på grillen. Ska ha italiensk afton med våra vänner som vi ska åka till Italien med i sommar! :cool:
 

Gus

Medlem
Handla för minimum 800 kr som vanligt?
Citerar mig själv. Ja minst 800 kr. Gjorde en beställning nu, alltid skönt att köpa på sig tvättmedel, diskmedel och tonics! :) Tack @Capa för tipset! Jag är så irriterad på min Ica pga höga priser så jag kombinerar coop.se med delitea! :)
 

Capa

Medlem
Citerar mig själv. Ja minst 800 kr. Gjorde en beställning nu, alltid skönt att köpa på sig tvättmedel, diskmedel och tonics! :) Tack @Capa för tipset! Jag är så irriterad på min Ica pga höga priser så jag kombinerar coop.se med delitea! :)

Sorry lite sen på bollen här. Mina beställningar tenderar att ligga över 800 oftast så vet ej men bra att du bekräftade. Försöker dela med mig så fort jag hittar nya koder, hjälper gärna till. Oslagbar deal detta med Coop. Noterade dock igår att Coop inte längre finns med på Refunder eller är det bara jag som inte hittar den?
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen