Senaste nytt

SAS Webshopping

Shoreline

Medlem
Vill bara påminna alla med webhotell och domän hos surftown, att säga upp det. Räcker alltså inte att bara inte betala fakturan.

Görs enklast via Kontakta Surftown | Surftown och deras chatt där. Tog mig ett par minuter, och har fått bekräftelsemail på att domän ej kommer att förnyas, och att hotellet är annullerat.
 

Hubert

Medlem
Någon som hoppade på A3 fiber som kan ge lite input i hur bra det fungerar? Jag har Telenor idag men kan ju tänka mig att byta om fibern inte strular... :)
 
Samma här. Vad jag hört så har det fungerat bra för de som hoppade på förra omgången. Håller tummarna att allt kommer fungera som det ska.
Jag signade upp mig men tog sedan tillbaka det pga att Comhem gav mig ett så bra erbjudande.
Men nu efter 1 månad med CH fiber så ger jag nog upp och byter iaf till A3.
Vet att A3 har haft problem i mitt område och då kommer det ett sms samt mail om detta. (Fastän jag inte är kund där.) Men deras problem känns som en vårvind kontra CH, där jag har problem 4 kvällar av 7 i veckan. Typ.
 

MrRy

Medlem
Någon som hoppade på A3 fiber som kan ge lite input i hur bra det fungerar? Jag har Telenor idag men kan ju tänka mig att byta om fibern inte strular... :)
Jag har haft A3 i över ett år och bara haft ett avbrott pga A3 som berodde på ett planerat arbete. Däremot har jag haft en del avbrott som berott på leverantören för stadsnätet där jag bor.
 
Toppen