Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2019

Status
Stängd för vidare inlägg.

pep

Medlem
Saa er jeg nået til BKK fra DAD med PG paa en A320. Måske min bedste monkey flight ever. Tidlig check in, special meal, steel cutlery, wet towels, free flow of wines and beer. Very attentive and friendly staff in airport and on board. Call bells answered within 5-10 seconds. Havde dybdeborende journalistk/chat med FA staff fra hvs. VN og Thailand.
AF Loungen her i Concorde F er OK, men intet at hænge i julegranen. Her er fuldt med kedelige folk, jeg forsøger at efterligne. Kom tidligt til BKK med PG - vores A320er lettede 15 min. før tid og landede 30 min. for tidligt) før KQ transit counter åbnede (skal til ADD på en B2B paa vej til KGL).
Jeg havde en længere discussion om access idet OTA billetten ikke angiver om jeg rejser biz eller monkey. Kunne ikke faa BPs online. Billetten siger bookningsklasse O der ikke syner af megen kraft, saa den kendte lounge check-in selvføgelig ikke. A phone call paved the way. Ingen champagne (shame on AF) men sparkling "down under" er fint for mig. Jyder er nøjsomme...
 
Last edited:

nissefalk

Medlem
Hej från star alliance lounge Sao Paulo, ingen speciell lounge men mycket folk, man har lagt reserverat för first Class Swiss och Lufthansa så verkar s9m om det kommer att bli trångt i loungen senare, mot Frankfurt och Landvetter med Lufthansa i first så det går ingen nöd på mig inte.....
 

Attachments

  • 75C16916-8A5F-4227-9C7B-679C3156FAF4.jpeg
    75C16916-8A5F-4227-9C7B-679C3156FAF4.jpeg
    40,7 KB · Visningar: 171

pep

Medlem
Golden Lounge i Addis T2 (benyttes af SkyTeam). Fint frokostbuffet med mange Ethiopiske retter. Rejser med KQ til NBO og KGL
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen