Senaste nytt

Lounge meetings

Ricci

Medlem
Skulle behöva lite hjälp med gästning på fredag.

Fre 10 maj flyger med United MNL- ROR och de utnyttjar SQ loungen i T3.
Vi är 3st som resor men endast jag har EBD status och de andra har inte *G.
Så jag skulle behöva 1 persons gästning tex om någon flyger sista SQ maskinen till SIN och är *G.
 

pep

Medlem
Skulle behöva lite hjälp med gästning på fredag.
Fre 10 maj flyger med United MNL- ROR och de utnyttjar SQ loungen i T3.....
Chancen for at nogen her flyver fra MNL 10 maj kl. ?? med *A er ekstremt lille (0?). Der er en betalingslounge (25 USD) i T3 ("NAIA"-lounge) som er acceptabel med varm mad og tamarc view - iflg et review jeg laeste i sidste uge.
 
Kan gästa i morgon och på följande datum, flygplats och tid
Lördag 11/5 ARN T5, ca kl 10-12:30, kan gästa 2 st till SAS Guld
Lördag 11/5 FRA T5, ca kl 15:30-17:30, kan gästa 2 st till *A Guld
Torsdag 23/5 HND T0, ca kl 06:30-08:30, kan gästa 2 st till *A Guld
 

FF#1

Medlem
Nu ska vi se om forumet funkar så bra som jag har gjort reklam för. :)

En tjejkompis med EBG behöver hjälp att gästa in en ytterligare gäst nu på fredag den 17/5 på Arlanda SAS Gold T5.
De flyger alla plus men har bara ett guldkort.

De borde vara på plats på T5 ca 17:00 och ska nog var där till framåt 20 tiden om allt går som det ska.

Någon som är där och kan gästa in en till så de slipper häcka i Business loungen?
 

FF#1

Medlem
Nu ska vi se om forumet funkar så bra som jag har gjort reklam för. :)

En tjejkompis med EBG behöver hjälp att gästa in en ytterligare gäst nu på fredag den 17/5 på Arlanda SAS Gold T5.
De flyger alla plus men har bara ett guldkort.

De borde vara på plats på T5 ca 17:00 och ska nog var där till framåt 20 tiden om allt går som det ska.

Någon som är där och kan gästa in en till så de slipper häcka i Business loungen?


Ingen som är där och kan förbarma sig över en icke medveten resenär som behöver upplysas att ett guld kort är rätt bra att ha.
 

jumbooze

Medlem
Är det någon som kan gästa till Pontus nästa torsdag ?
30 maj ARN Pontus kl 17:10-18:20?
Hade gärna provat en Wallenbergare ;)
 

pep

Medlem
13 Jun KGL International Lounge 22:00-24:00 kan ikke gæste men vil gerne træffes
14 Jun NBO Pride Lounge kl. 04:30-07:00 kan ikke gæste men vil gerne træffes
14 Jun ADD Ethiopian Cloud Nine kl. 10-16 kan ikke gæste men vil gerne træffes
14 Jun DXB T3 Emirates Business Lounge 21-22:30 kan ikke gæste men vil gerne træffes
15 Jun BKK Bangkok Airways Lounge 08:00-10:30 kan ikke gæste men vil gerne træffes
 
Toppen