Senaste nytt

Bästa sittplatsen i Business med Singapore Airlines A380-800?

Maja

Medlem
@Andree_16 Grattis till bra platser var det verkar. När åker ni?

Har exakt samma flighter bokade i april 2020, men dessa platser är blockade och jag kan ej boka dem.
 

Andree_16

Medlem
@Andree_16 Grattis till bra platser var det verkar. När åker ni?

Har exakt samma flighter bokade i april 2020, men dessa platser är blockade och jag kan ej boka dem.

Tack, men det är inte att man lite nervös över att något gått fel när man hör vilka problem alla andra har.

Utresa mitten av december 2019 och hemresa början av februari 2020. Det är ju en bit kvar, två månader tills jag ens kan boka "book the chef" :)
 
Väljer just nu mellan 95D - 95F i den bakre lite mindre kabinen, alternativt 22D - 22F i den främre på vår flight LHR-SIN.
Vilket är att föredra?
 

bankb

Medlem
Lånar den här tråden lite.

Ska flyga med SQ från Stockholm nästa vecka. Har en plats på rad 12 vid fönster just nu. Väntar såklart in rad 11. Men om den inte blir ledig, vad har ni för omdömen om rad 19? Alltså i den andra mindre kabinen?

Är det bulkhead där? Nån som provat olika platser och har ett råd?
 
Lånar den här tråden lite.

Ska flyga med SQ från Stockholm nästa vecka. Har en plats på rad 12 vid fönster just nu. Väntar såklart in rad 11. Men om den inte blir ledig, vad har ni för omdömen om rad 19? Alltså i den andra mindre kabinen?

Är det bulkhead där? Nån som provat olika platser och har ett råd?
När jag flög sträckan satt jag på 19 både t&r. Funka utmärkt! Väljer dock alltid den "lilla" kabinen på alla plan där detta finns.
42b35455568b4d0dd40b428ac730ac43.jpg
 

karho

Medlem
Lånar den här tråden lite.

Ska flyga med SQ från Stockholm nästa vecka. Har en plats på rad 12 vid fönster just nu. Väntar såklart in rad 11. Men om den inte blir ledig, vad har ni för omdömen om rad 19? Alltså i den andra mindre kabinen?

Är det bulkhead där? Nån som provat olika platser och har ett råd?

19 är bulkhead japp. Har läst att mittplatserna har mer plats än fönsterplatserna, men jag tyckte 19K var toppen när jag flög SIN-ARN.
 

Taggen

Medlem
Lånar den här tråden lite.

Ska flyga med SQ från Stockholm nästa vecka. Har en plats på rad 12 vid fönster just nu. Väntar såklart in rad 11. Men om den inte blir ledig, vad har ni för omdömen om rad 19? Alltså i den andra mindre kabinen?

Är det bulkhead där? Nån som provat olika platser och har ett råd?
Provat båda och plats 11K är att föredra. 19K funkar men det är något mindre utrymme men fortfarande bulkhead. Rad 19A och 19K har också basinettfästena. Sedan tycker jag skärmen sitter onödigt högt på rad 19.
 

bankb

Medlem
Provat båda och plats 11K är att föredra. 19K funkar men det är något mindre utrymme men fortfarande bulkhead. Rad 19A och 19K har också basinettfästena. Sedan tycker jag skärmen sitter onödigt högt på rad 19.

Skulle ni välja rad 19 istället för alla andra rader förutom rad 11?
 
Toppen