Senaste nytt

Hälsningar från luften!!

toer00

Medlem
Hälsningar fr BR87 fr TPE till CDG, plats 10 D
Sitter och njuter av mitt första glas KRUG

Bokade in AF isf för SK hem till ARN i morgon bitti, har nu fått bekräftelse på att SK2572 är cancelerad... tur stt man hann fixa ett reserv alt, har inte hört något mer fr SAS ang ny bokning...

d2c67f71fe35ffed2481c404b1aade9d.jpg


81b6636e5d15b1e29cf987e6b137f7e7.jpg
 
Last edited:
D

Deleted member 4140

Guest
Hälsningar från LH714(tror jag) tpursern insisterade att jag skulle tömma deras flaskor rosé och vanliga champagne, menyn finns att hämta från lfuthansas hemsida, frugan sover och jag drickerhar fått i mig en servering kaviar, 3 förrätter, 1 huvudrätt och 2 deserter, den här servicen får en att kämpa för att tjäna mer pengar, klockren service rakt igenon, känns nästan japanskt. underbart efter totala ignoransen i restaurangen på FCT. Ska försöka hålla mig vaken men börjar att slumra till, wi-fi fungerar si sådär., 6 av 8 platser upptagna.

Servicen från München slår Frankfurt med hästlängder, skål!
 

IT-snubben

Medlem
Hälsningar från Sk1853 till Malaga.

Blev nekad uppgradering, med bud på 6010 poäng. Känns lite märkligt med tanke på att pluskabinen var 9 rader men bara 2 rader fyllda.

Iofs klarar jag mig fint här bak också men jag hade behövt de extra baspoängen då jag kommer att behöva kämpa för mitt guld i år.
 
Toppen