Senaste nytt

Boka Star Alliance-awards online med Eurobonus

Letar 3 platser och har kammat noll med SQ så här långt. Antingen har samtliga platser gått åt, eller så har inga platser släppts än.

Inga platser med Thai o Business heller runt påsken 2020.


Precis - Har tyvärr samma resultat.
Fick till svar att de släpps 350-355 dagar innan så nått borde ha kommit upp.

Skall ringa i morgon också, men troligtvis samma resultat där, för Expertflyer borde vara aktuell status.
 

Canadien

Medlem
Letar 3 platser och har kammat noll med SQ så här långt. Antingen har samtliga platser gått åt, eller så har inga platser släppts än.

Inga platser med Thai i Business heller runt påsken 2020.


Thai verkar ha slutat släppa vid T+340 av någon anledning. Ser bara ca 6 månader ut ca
 

Maja

Medlem
@Fredrik Schytt Jag fick napp via Paris den 1/4 häromdagen när jag ringde men åkte på en ofrivillig layover för det fanns inga anslutningar från Göteborg. Dessutom för tidig avresa för oss.

@Canadien Ja, något märkligt är det. Finns några få i ekonomi bara med Thai senare.
 
Last edited:

ELOS

Medlem
Det finns 2 platser inte 3 med SQ. Pröva TK då får du dina platser så kan du byta närmare avgång till Thai eller SQ
 

Maja

Medlem
Det finns 2 platser inte 3 med SQ. Pröva TK då får du dina platser så kan du byta närmare avgång till Thai eller SQ
Det fanns 3 platser enligt Tallin med SQ från Paris till Singapore utresa 1 eller möjligen 2 april när jag ringde häromdagen.

TK fanns först 6/4 och det är för sen utresa för oss enligt Tallin i morse.
 

Jonas C

Medlem
SQ brukar ha 4 platser på ganska många avgångar, men på senare tid har antalet blivit betydligt färre.
 
Toppen