Senaste nytt

Awardfares awardsökmotor, nu med fler funktioner

Maja

Medlem
Hur är det med Singapore Airlines Businessclass, syns dessa via Awardfares?

Att hitta 3 platser i First med Singapore Airlines går inte va? Släpps några alls till Eurobonus? Enligt killen jag pratade med i Tallin så släpps tom 4 platser i First! :rolleyes:

Verkar lite bökigt att ringa Tallin varje dag för att höra om det har släppts några platser med Singapore Airlines. :eek:
 

Tonton

Medlem
Hur är det med Singapore Airlines Businessclass, syns dessa via Awardfares?

Att hitta 3 platser i First med Singapore Airlines går inte va? Släpps några alls till Eurobonus? Enligt killen jag pratade med i Tallin så släpps tom 4 platser i First! :rolleyes:

Verkar lite bökigt att ringa Tallin varje dag för att höra om det har släppts några platser med Singapore Airlines. :eek:

Bra fråga. Ja, viss SQ C (primärt intra-Asien) kan man se. Just nu visar i princip ingen hemsida SQ C (förutom Krisflyer själva) på longhaul, tyvärr. Jag har försökt att hitta på LifeMiles, United, Aeagan, Air NZ och även SAS. Ringa är alltså i princip det enda alternativet.

Ang F så får du ringa. Går ibland att se, men oftast inte. Verkar inte finnas 3 platser kvar på ex-cph av vad jag kan se.
 

Canadien

Medlem
@pqvst Är det något strul med hämtning av awards igen? Antal LH First är i princip 0, kan ju vara att LH dragit tillbaka tillgänglighet men på Chicago gick det från kanske 35-40 till 1 på bara några timmar?
De visas inte på United vartifrån awardfares mestadels hämtar, men de verkar ha nån lösning på detta i kokaren. Så länge så kan du söka med Lifemiles så ser du LH F.
 
Toppen