Senaste nytt

British Airways lanserar egen öl tillsammans med BrewDog

palmen

Moderator
Kommer ölen i Club Europe eller i M&S sortimentet? Om den kommer 1:a Maj kan jag ligga bra till för att bli först, flyger BA från LHR till MAN 6:45 den 1a Maj. Lär ju va lagom sugen på en öl, men ibland får man kanske offra sig.....
Oklart, men i CE kan man ju ändå köpa grejer från economy och M&S sortimentet om man vill
 

Homer

Medlem
Är ju en besparing för BA om folk dricker öl i stället för champagne, så nog lär det finnas i Club Europe ;)

Ska ju även finnas i "selected lounges" om det blir någon utanför London är en annan femma.
 

palmen

Moderator
Är ju en besparing för BA om folk dricker öl i stället för champagne, så nog lär det finnas i Club Europe ;)

Ska ju även finnas i "selected lounges" om det blir någon utanför London är en annan femma.
Kommer definitvt finnas i New York (kan man utgå ifrån) då Brewdog kommer ha en bar i loungen. Skulle bli väldigt förvånad om de då inte har denna öl där.
 

Homer

Medlem
Kommer definitvt finnas i New York (kan man utgå ifrån) då Brewdog kommer ha en bar i loungen. Skulle bli väldigt förvånad om de då inte har denna öl där.

Det är nog ingen högoddsare, men att AirCraft skulle dyka upp i någon lounge är nog mindre troligt, undantag Concorde Room.

Jag var tvungen att kolla upp den där Brett Who Is This Brett and Why Is His Name on All These IPAs? och kom fram till att nog jag aldrig testat det.
 

trekker

Medlem
Ni kunde väl tagit poäng mot City idag? Nu måste man ju lita på Man Utd.
Ajax ska inte underskattas, de kan ta hem hela altet.
Vi borde tagit poäng men tyvärr räckte vi inte till. Ni kan nog glömma titeln nu, United lär ni ju knappast få hjälp av.

Matcherna mot Ajax blir ju inte direkt enkla, men vi borde ha chansen iallafall.
 

Homer

Medlem
Nya menyerna ligger redan i stolsfickorna men det går inte att köpa något än.
Det blir tydligen ytterligare en ny öl "curious session IPA" båda kostar £4,45 635 Avioser.
Jag frågade men ingen kunde svara på om de skulle servas i Club Europe.

Speedbird.jpg
 
Toppen