Senaste nytt

Om SAS går i konkurs

Nanaki

Medlem
Hej,

Ett till inlägg om SAS, men ett av det viktigare om man får lov att säga så. Har ni koll på vad som händer med SAS Eurobonuspoäng om SAS går i konkurs? Jag tänkte börja kika på detta och titta på andra medlemskap och/eller sätt att överföra poängen till ett annat företag.
 

mha321

Medlem
De lär försvinna. Och det finns idag inget sätt att överföra dem. Det närmsta du kan göra är att köpa fysiska saker i eurobonus shoppen som hinner skickas innan konkursen.
 

Nanaki

Medlem
De lär försvinna. Och det finns idag inget sätt att överföra dem. Det närmsta du kan göra är att köpa fysiska saker i eurobonus shoppen som hinner skickas innan konkursen.
Smart, nalkas konkurs får jag helt enkelt shoppa loss. Tråkigt dock, har en stor pott poäng med dem.
 

NyfikenGrau

Medlem
Har också tänkt på mina Eurobonus-poäng...det låter som man målar fan på väggen/tar ut förlusten i förskott, men erfarenheten visar att det går riktigt snabbt i flygbranschen ibland. Jag bokade bonusresa med Air Berlin utan att ana oråd, det visade sig att vi med nöd och näppe hann utnyttja den.
 
Toppen