Senaste nytt

SAS piloter i strejk?

Mr.cake

Medlem
Jag ringer in nu för en resa som skall genomföras på tisdag. Hellre att jag är aktiv än att sitta och vänta på sms i detta skede.
 

M.K

Medlem
Har två flyg med NEO till ARN via CPH i morgon. Fortsatt inte inställt så hoppas på turen att det är SAIL denna gång. Nästa resa med SAS efter det är inte förrän 10:e maj, så är det inte löst då har väl bolaget oavsett upphört existera i nuvarande form.
 

Luke

Medlem
Jag ringer in nu för en resa som skall genomföras på tisdag. Hellre att jag är aktiv än att sitta och vänta på sms i detta skede.
Det var så jag tänkte, lika bra att försöka så snart det ligger ett pressmeddelande. Vårt flyg är först på onsdag så avvaktar, men nyfiken på vad du får för svar.
 

Agö

Medlem
Följer personligen mina föräldrars flight hem från Alicante som jag bokat åt dem. Senaste besked var:

"Remember your travel date will unfortunately be at least 2 to 4 days delayed".

S.k. bra hantering. De tar det dock med ro, så även jag. Jag ska driva caset så långt jag kan för dem och det ska jag njuta av.
Tröttnade på att vänta på "automatisk ombokning" så slog SAS en pling. Kom fram på åtta minuter. De accepterade mitt tredje bud, 30/4 med Iberia via Madrid. Blev affärsklass av det. Eurowings var NoGo, Vueling var NoGo. De föreslog faktiskt kombinationen S7 + Singapore Airlines enligt nedan, där gick dock min gräns (jag hade nog tagit den själv dock...!).

upload_2019-4-28_13-1-2.png
 

Luke

Medlem
Tröttnade på att vänta på "automatisk ombokning" så slog SAS en pling. Kom fram på åtta minuter. De accepterade mitt tredje bud, 30/4 med Iberia via Madrid. Blev affärsklass av det. Eurowings var NoGo, Vueling var NoGo. De föreslog faktiskt kombinationen S7 + Singapore Airlines enligt nedan, där gick dock min gräns (jag hade nog tagit den själv dock...!).

Visa bifogad bild 89828

Varför var det NoGo på dina två första alternativ?
:)
 

JohnR

Medlem
Någon som blivit ombokad från Sk945 imorrn? Den har ännu inte blivit inställd, och när jag ringde igår ville de i te göra något innan den är inställd
 
Toppen