Senaste nytt

Hjälp! Passet går ut om 2 månader...

CoooC

Medlem
Om jag nu skulle bli nekad. Var är det störst chans att jag blir nekad någonstans? På Arlanda (jag är ju redan incheckad)? I Shanghai vid någon passkontroll eller vid entry till Sydkorea?
 
  • Gilla
Reactions: Gus

NTA

Medlem
Tillbaka hemma nu. Har ett rosa provisoriskt pass som gäller i 7 månader och ett makulerat rött pass som inte längre gäller. Ska jag ta med det makulerade passet också alltså?

Skönt att transit i Kina kommer gå bra. Frågan är ju bara om jag blir insläppt i Sydkorea? :eek:
Ta med gamla!

Det ska gå, men du kan behöva förklara dig om varför du har ett märkligt rosa pass och ett makulerat. Men det ska gå.
 

SNIFF

Medlem
A2BEF47C-AE60-4B42-B9F0-0266186AFF95.png


Här syns magsåret rätt bra. Vid 1700 fick jag reda på att gud hatar mig och sedan gick pulsen sakta ner när jag somnade vid 00~~ varpå den sedan gick upp igen när jag vaknade... Var lugn när jag väl kom fram till slutdestination, men det var en rejäl pärs...
 

Canadien

Medlem
Sydkorea stämplar inte längre i passet utan man får en liten lapp, så det borde underlätta eftersom immigratören då inte behöver välja vilket pass som inte ska stämplas :) Förklara bara att det rosa är som en extension of validity eller dylikt så är min gissning att det går bra på Incheon.
 
Toppen