Senaste nytt

Vilka teknikprylar packar du ner i resväskan?

Palazzi

Medlem
Själv har jag med mig så mycket saker att folk nog tror att jag ska flytta:p

Skäggtrimmer, allehanda laddare, transformatorer, mini-vattenkokare, resestrykjärn, bärbar dator, projektor, router, bluetooth-mottagare, hörlurar, mobiltelefon, ficklampa, kamera, mp3 mm
 

Chrille

Medlem
Grundkit: Dator, telefon, hörlurar/handsfree, sladd- och laddarkit.
Förstärkningskit för vissa resor: Nätverksdongle, router, iPad och Garmin gps.
 

Agö

Medlem
Själv har jag med mig så mycket saker att folk nog tror att jag ska flytta:p

Skäggtrimmer, allehanda laddare, transformatorer, mini-vattenkokare, resestrykjärn, bärbar dator, projektor, router, bluetooth-mottagare, hörlurar, mobiltelefon, ficklampa, kamera, mp3 mm

Haha, mini-vattenkokare!

Det beror ju på destination men de tre I:na är alltid med: iPad, iPod, iPhone samt åtminstone två laddare till dessa, ett par NC-hörlurar och ett par vanliga plug-in, dator, sladdar, digitalkamera plus överföringssladd och laddare, transformator, en minivåg (för att väga bagage) hänger med till och från, 3,5-kabel.
 

jumbooze

Medlem
Ipad, macbook,Iphone, reseadapter, usbminne, Bose QC15 usbkabel till ipad och usbladdare och ciggUsb til bilen. Sen om det ska jobbas blir det trådlös mus
 

Najk

Medlem
iPhone, laptop 12", 4G Router, extern hdd med VMs ifall jag får en stund över, inear hörlurar Bluetooth, div laddare, strömomvandlare
 

Traveller

Medlem
Suck! Det är ju förfärligt egentligen.... en PC (usch), Macbook Air, iPad, liten beamer (300 gram), inear hörlurar, Iphone.. Om det är övervikt i handbaggage hyllan... ooojaaaaa!
 
Toppen