Senaste nytt

Affärer/sajter som tar emot AMEX

GOTBound

Medlem
Efter att du pratat med dom?

Nja, jag frågade i kassan några gånger och de måste fört det vidare. Denna butik frekventerar jag oftast på väg hem från jobbet när det är något som behövs där hemma, då är oftast ägaren inte på plats. Butiken ligger på vägen hem, nära bostaden, den används som min back-up butik.

Det kanske kollade upp mitt köpmönster, av någon anledning brukar de lite då och då har bra pris på färsk hummer (den amerikanska), skämt och sido.

EK
 
Last edited:

Bankiren

Medlem
Jag är på jakt efter ett däckhotell i Malmö som accepterar AmEx. Funkar det hos t ex Euromaster?

Om ni har några andra bra tips uppskattas det också. Till exempel ett däckhotell med bra pris/öppettider etc. :)
 

gjohansson

Medlem
Jag är på jakt efter ett däckhotell i Malmö som accepterar AmEx. Funkar det hos t ex Euromaster?

Om ni har några andra bra tips uppskattas det också. Till exempel ett däckhotell med bra pris/öppettider etc. :)
Mitt Vianor i Västerås tog Amex iallafall, kanske även så långt söderut att det kan funka... :)
 

Johan Gott

Medlem
Jag är på jakt efter ett däckhotell i Malmö som accepterar AmEx. Funkar det hos t ex Euromaster?

Om ni har några andra bra tips uppskattas det också. Till exempel ett däckhotell med bra pris/öppettider etc. :)

Jag vet inte om Mekonomen erbjuder däckhotell men om de gör det kan det vara ett alternativ. De flesta Mekonomenverkstäder verkar ta AMEX men möjligtvis inte alla...
 
Toppen