Senaste nytt

Gissa flygplatsen!

Helt rätt. Fotot är taget under take-off från KLIA2 och man kan se huvudterminalen och dess kontrolltorn i bakgrunden.

20190419_180600.jpg

20190419_180609.jpg
 
Tänkte precis skriva att det ser ut som Air Asias livery på maskinerna intill terminalen, så det skulle kunna vara Kuala Lumpur. Men jag var lite sen. :)
Jag gjorde bilden suddig och beskar bort en del flygplan för att göra det svårare att konstatera att det rörde sig om en Air Asia-hubb.

Förresten, jag är mycket, mycket besviken över att inte gissade på Kota Kinabalu, jag döpte ju filen till BKI.jpg :)
 

Jönsson

Medlem
Jag gjorde bilden suddig och beskar bort en del flygplan för att göra det svårare att konstatera att det rörde sig om en Air Asia-hubb.

Förresten, jag är mycket, mycket besviken över att inte gissade på Kota Kinabalu, jag döpte ju filen till BKI.jpg :)
Haha! Listigt! Ser det nu när jag kikar närmare, att du har försökt dölja några maskiner. De som fanns kvar var dock så distrikt rödvita att det var svårt att ta miste. :)
 

intuition

Medlem
Helt rätt.
Tänkte att kaklet på väggarna ev kunde kännas igen och det gick även att se kinesiska skrivtecken för den skarpögde. Försökte maska bort så mycket som möjligt av planet eftersom det nog var det enklaste att känna igen!
 
Toppen