Senaste nytt

Avis kampanj 5000 poäng till Eurobonus. Boka 1 April - 31 Maj 2019

samet

Medlem
Jo och det lär ju funkar jättebra i nån håla i USA att lämna fram pappret och de skall då fylla i den och sen skall agenten ta hand om pappret o skicka in det /registrera det? Troligare att agenten stirrar på det med tom blick och inte har en aning om vad eurobonus är och sen slänger det i papperskorgen efter jag gått.

Lämnade nyss tillbaka en bil på ARN, den var på den speciella 10.000-kampanjen som var tidigare i vår. När jag hämtade bilen lämnade jag fram kupongen, agenten läste knappade på burken, lämnade tillbaka.

Skulle han alltså behållit den och skickat in?



Hade en liknande 4000-kupong i höstas. Den blev det inget av, AVIS i Bangkok hade ingen aning vad de skulle göra eller hur. Fick inga poäng överhuvudtaget.
 
Jo och det lär ju funkar jättebra i nån håla i USA att lämna fram pappret och de skall då fylla i den och sen skall agenten ta hand om pappret o skicka in det /registrera det? Troligare att agenten stirrar på det med tom blick och inte har en aning om vad eurobonus är och sen slänger det i papperskorgen efter jag gått.

Hade en liknande 4000-kupong i höstas. Den blev det inget av, AVIS i Bangkok hade ingen aning vad de skulle göra eller hur. Fick inga poäng överhuvudtaget.
Känns som att @Kimmen00 gjorde en ganska korrekt bedömning...
 

Homer

Medlem
Man kan ju själv lägga in kupongkoden MEAA045 i bokning:

Modify Booking - Rate & Benefit Information - Coupon Code:
View / Modify / Cancel | Avis Rent a Car

(jag vet dock inte om det det räcker med det)


Står ju i reglerna att papperskupongen inte behövs och att det viktiga är kupongkoden
  • 6. In order to take advantage of either 4,000 or 5,000 points you must download the coupon available on www.avisworld.com/eurobonus and take this with you to the rental station upon collection of the vehicle Otherwise, coupon number MEAA045 must be stated upon collection of the vehicle for the points to be applied.

Terms and Conditions Eurobonus
 

kander

Medlem
  • In CPN enter MEAA045
Någon annan som har problem att boka via Avis Eurobonus sida? Kommer inte förbi sista steget utan får som svar att bokningssystemet är nere.

Jag kan inte heller hitta fältet "CPN" där man ska skriva in koden någonstans under bokningsprocessen. Någon som lyckats hitta var?

Första steget ser ut så här:
Screen Shot 2019-04-23 at 13.42.08.png


Andra steget är bara info om bilen och villkor, sedan kommer tredje steget med följande fält, där jag alltså inte kommer vidare i nuläget:
Screen Shot 2019-04-23 at 13.36.35.png
 
Toppen