Senaste nytt

Ekonomikabinens riddares guide till finflyg

bstark

Medlem
Kul kul, fina bilder.
Har inte riktigt hittat någon "ursäkt" att åka till Nya Zeeland ännu, men någon gång blir det säkert av.
 

Mr Basic

Medlem
Tackar! Välskriven och med fina bilder, ett nöje att läsa. :)
För övrigt instämmer jag med dig till 100% när det gäller Austrians touch-panel för stolen, riktigt osmart placering (då ”lucka/skydd” saknas). :confused:
 

chazzie

Medlem
Tack för alla trevliga kommentarer! Det uppmuntrar till att skriva fler reserapporter, helt klart!

Tyvärr är vi bara där i sex dagar så vi nöjer oss nog med nordön eftersom vi hamnar i Aukland.
Missa inte Waiheke Island då tycker jag, ta en dagstur och passa på att testa några av NZs bästa vingårdar, där de dessutom primärt odar rött och inte vitt som kanske annars NZ är mest kända för i Sverige.

Hade dom inte kvar någon av sin Dunleavy The Nectar late harvest rosé ?
Fantastiskt gott dessertvin. Tyvärr väldigt få flaskor tillverkade men fick med mig en hem.
Jag får passa på den, jag är inte jättemycket för dessertvin så jag la inte märke till om de hade just den.

@chazzie Underbar rapport. Nu måste jag tillbaka dit också :rolleyes:
Det är bara att boka, du kommer inte att bli missnöjd!

Trevlig och detaljerad rapport, tycker om din quote nedan, hade ju varit fin med sådana säten på 70 talet.....den typen av säten var ju med en bra bit in på 2000 talet ....man glömmer fort hur snabbt utvecklingen med business class sätena gått så till den grad att första klass är på väg bort.
Jag är född på 80-talet så jag skyller det på ungdomlig ignorans :D
 
Toppen