Senaste nytt

Problem att växla Hilton till EuroBonus poäng

Big Birger

Medlem
Hilton-hotell hade jag gissat. :) Jag var lite otydlig i min fråga inser jag nu. Det är gissningsvis olika många poäng för övernattningar på olika Hilton-hotell. Vilket hotell eller kedja inom Hilton-sfären tycker du ger bäst värde att boka för poäng?
 

Abbs

Medlem
Hilton-hotell hade jag gissat. :) Jag var lite otydlig i min fråga inser jag nu. Det är gissningsvis olika många poäng för övernattningar på olika Hilton-hotell. Vilket hotell eller kedja inom Hilton-sfären tycker du ger bäst värde att boka för poäng?
Det är varierande prissättning nu för tiden. Jag har bokat Hilton Tokyo för 60k poäng när cashpriset är norr om 4000kr, vilket är bra värde för mig.
 

jerixon

Medlem
Det finns många trådar om du söker på ämnet :)
Jag själv föredarar Asien generellt.
Malaysia, Thailand, Bali är några jag nyttjat senaste åren.

Hilton-hotell hade jag gissat. :) Jag var lite otydlig i min fråga inser jag nu. Det är gissningsvis olika många poäng för övernattningar på olika Hilton-hotell. Vilket hotell eller kedja inom Hilton-sfären tycker du ger bäst värde att boka för poäng?
 

Bridgeman

Medlem
Har nu haft samtal med personal på Hilton först vänta i 10 minuter innan någon svarar, berättar om problemet, kvinnan jag pratar med måste prata med sin supervisor, sätts på väntan.... efter 5 minuter blir jag bort kopplad. Ringer återigen upp, kommer fram direkt, samtal med en annan kvinna där jag återigen får förklara, hon måste prata med sin supervisor.. hmmm berättar att jag blev bort kopplad senast. Denna gång en väntan på 10 minuter, får förklarat att de återigen gör en anmälan till rätt avdelning så de får utreda det hela vad som gått fel. Bara att återigen vänta på svar skulle ta ca 10 arbetsdagar. Vi får väl se om det ordnar upp sig.

Trevlig Påsk..
 

Capa

Medlem
Annars en golden rule.
Växla aldrig Hilton poäng till EB poäng.... INGET bra värde alls..... ;)

Speciellt inte givet ration. Bättre att lägga på hög. Dumt nog växlade jag för ett tag sedan, nu blir det till att samla istället. Kanske når man upp i någon natt över tid :)
 
Toppen