Senaste nytt

Kastrup - Fick inte komma igenom fast track med familjen

intuition

Medlem
Reser med INF och ytterligare en familjemedlem. Kommer inte igenom fast-track. Går till manuella disken:
- Ja, du har ju fast track men inte de andra
- Ok, kan man inte lösa det på något sätt?
- Ja ni kan alla gå i den vanliga kön
 

Tonton

Medlem
Jag förstår inte riktig, vad ska man lösa?

Ni är tre PAX:
PAX 1: Har tillgång till Fast Track
PAX 2: Har inte tillgång till Fast Track
PAX 3 (infant): Har tillgång/har inte tillgång till Fast Track beroende på om hen är kopplad till PAX 1 eller 3. (borde vara så iaf)

Kontentan, alla i sällskapet har inte tillgång till Fast Track enligt reglerna, så varför ni komma in där? Bra att både system och personal sätter stopp för det.
 
Man får väl anta att trådskaparen flyger med SAS. Varför annars skapa denna tråd?

Är EuroBonus Guld- eller Diamant-medlem och reser med SAS eller ett annat Star Alliance-flygbolag (oavsett biljettyp). Du kan också ta med dig en gäst eller upp till fyra nära familjemedlemmar genom SAS Fast Track (i Stockholm, Göteborg, Oslo och Köpenhamn) när alla reser med samma SAS-flygning. Kom ihåg att ditt medlemsnummer måste registreras på resan om du ska kunna dra fördel av dina förmåner.
 
Man får väl anta att trådskaparen flyger med SAS. Varför annars skapa denna tråd?

Är EuroBonus Guld- eller Diamant-medlem och reser med SAS eller ett annat Star Alliance-flygbolag (oavsett biljettyp). Du kan också ta med dig en gäst eller upp till fyra nära familjemedlemmar genom SAS Fast Track (i Stockholm, Göteborg, Oslo och Köpenhamn) när alla reser med samma SAS-flygning. Kom ihåg att ditt medlemsnummer måste registreras på resan om du ska kunna dra fördel av dina förmåner.

Troligtvis skapades tråden för att trådskaparen flög från Kastrup. Jag har för mig att det är fler flygbolag än SAS som tafikerar flygplatsen. :rolleyes:
 
Toppen