Senaste nytt

AMEX Platinum Metall nu lanserat i Sverige (2019-04-09)

lucasd

Medlem
Mitt borde ha kommit idag också låter det som. Kommer hem från New York först imorgon, så håller tummarna! :)

Beställde mitt i onsdags och de utlovade 10 dagarna blev bara 5 inkl. helg :)
Bifogar en bild på hur kortet ser ut för den nyfikne.

Nu vill jag inte vara sån, men går att se ganska många siffror från ditt kortnummer. :(
 

Ozz

Medlem
Nu vill jag inte vara sån, men går att se ganska många siffror från ditt kortnummer. :(
Såg det, det var den första bilden jag gjorde som "blev dålig" som låg kvar som tumnagel, fixat, tack för påpekandet.
Ringde precis Amex och sa att kuvertet med kortet var öppnat och igentejpat och att jag ville att de skulle skicka ett nytt kort, de skulle skicka ett nytt omgående och jag skulle inte aktivera det jag fick idag... Better be safe than sorry ;)
 
Last edited:
Såg det, det var den första bilden jag gjorde som "blev dålig" som låg kvar som tumnagel, fixat, tack för påpekandet.
Ringde precis Amex och sa att kuvertet med kortet var öppnat och igentejpat och att jag ville att de skulle skicka ett nytt kort, de skulle skicka ett nytt omgående och jag skulle inte aktivera det jag fick idag... Better be safe than sorry ;)
Jasså du sa inte att du av av fri vilja hade lagt ut en bild av det på nätet? ;)
 
Såg det, det var den första bilden jag gjorde som "blev dålig" som låg kvar som tumnagel, fixat, tack för påpekandet.
Ringde precis Amex och sa att kuvertet med kortet var öppnat och igentejpat och att jag ville att de skulle skicka ett nytt kort, de skulle skicka ett nytt omgående och jag skulle inte aktivera det jag fick idag... Better be safe than sorry ;)
Du får passa på att testa hur lätt det är att klippa det nya metallkortet då. :)
 

FL07

Medlem
Fick mitt idag också. Bra tyngd och solid känsla, men är osäker på designen. Metallkortet ser nästan smutsigt ut i vissa ljus. Konstig färg. Fortsätter nog använda mitt plastkort tills jag sliter ut det...
 

PP4EH

Medlem
Fint

CBCD656D-A254-4589-A973-3E1C6ACE7754.jpeg
 
Toppen