Senaste nytt

Bekräftat: SAS har köpt LN-RKP (ex-LAN)

Fast lite söt är den allt ;)
 

Attachments

  • CA59D6F7-0EC2-4DA4-9828-BC1A86ABDC28.png
    CA59D6F7-0EC2-4DA4-9828-BC1A86ABDC28.png
    214,4 KB · Visningar: 544
  • Gilla
Reactions: FFS

jumbooze

Medlem
Har en bokning med TAP som jag gjorde i tron att deras fyra A340 skulle tagas av daga under Q1. Nu såg jag till min fasa att de är planerade att vara i trafik året ut. Lär lösa sig till det sämsta. Får säkert nöjet att flyga med sista flygningen med planet.
Har du riktig tur så blir du ombokad till något annat då det händer att det blir förseningar
 

M.T

Medlem
Nyss hemkommen från SFO med LN-RKP. Vad bör man begära för ersättning? Blev flyttad från fönster plats (6H) till 5B dvs gång precis framför toaletten vilket gjorde att det luktade "spännande" mest hela resan. Inget internet och det värsta av allt, stolen trasig! Den hade bara start/landning eller efter tre flygvärdinnor och fem minuter brottning. Liggställning, Inget däremellan.
 

Tonton

Medlem
Nyss hemkommen från SFO med LN-RKP. Vad bör man begära för ersättning? Blev flyttad från fönster plats (6H) till 5B dvs gång precis framför toaletten vilket gjorde att det luktade "spännande" mest hela resan. Inget internet och det värsta av allt, stolen trasig! Den hade bara start/landning eller efter tre flygvärdinnor och fem minuter brottning. Liggställning, Inget däremellan.

Läs igenom denna tråden. Det finns oändligt med sådan frågor (och svar) :)
 
Toppen