Senaste nytt

Bästa noise-cancelling hörlurarna?

Andrew

Medlem
Webhallen har medlemspris på dem just nu.
Tack! 3615 kr. Såg att Komplett hade någon kod för 500 kr rabatt, men då fortfarande 3500 kr. Är främst ute efter någon rabatt liknande de som var för några veckor sedan där de kunde fås för cirka 3000 kr. Har QC35 så det är inte direkt bråttom
 
Tack! 3615 kr. Såg att Komplett hade någon kod för 500 kr rabatt, men då fortfarande 3500 kr. Är främst ute efter någon rabatt liknande de som var för några veckor sedan där de kunde fås för cirka 3000 kr. Har QC35 så det är inte direkt bråttom

Okej då hänger det på vilken nivå man är vilket pris man får antar jag, för mig kostar dem 3405 kr
 

Capa

Medlem
Har de hittat någon lösningen på problemen för MX3 vid kyla? Tyckte jag läste någonstans att den precis kommit en firmware update som tydligen skulle lösa problemet... Låter som dessa lurar är bäst, med reservation för just nämnda köldproblem.
 

lilydock

Medlem
Har de hittat någon lösningen på problemen för MX3 vid kyla? Tyckte jag läste någonstans att den precis kommit en firmware update som tydligen skulle lösa problemet... Låter som dessa lurar är bäst, med reservation för just nämnda köldproblem.
Jag har inte hunnit använda dem i svensk utomhusvinter, men de har funkat utan problem i svensk vintertaxi, i Pontus/Amex på Arlanda, på flight över Atlanten och i AC på Miami-hotell :)
 

Andrew

Medlem
Har de hittat någon lösningen på problemen för MX3 vid kyla? Tyckte jag läste någonstans att den precis kommit en firmware update som tydligen skulle lösa problemet... Låter som dessa lurar är bäst, med reservation för just nämnda köldproblem.
Vad jag vet fortfarande ingen lösning. Däremot funkar de om man startar om dem.
 
Toppen