Senaste nytt

Uppgradering som Gold på Accor Le Club

Ping

Medlem
Hôtel Mercure Paris Tour Eiffel Grenelle
Bokat: Classic Room with 1 double bed
Fick: Privilege Room with Eiffel Tower view and 1 double bed
Välkomstgåva: vatten på flaska
Status: Guld

Bra läge för turist. Golvmattan var inte så fräsch.
 

squeezen

Medlem
Hotel: swissotel Grand Shanghai
Bokat: billigaste classic room.
Upgrade: det sade de, svårt se kategori baserat på rum, men högt upp, nespresso maskin, relativt stort.

Gold gift: 3 frukter (fattigt).
Sen utcheckning imorgon söndag till 18:00 utan problem.
 

Flying Finn

Medlem
Har någon av er andra kännedom om hur det har påverkat Gold-uppgraderingen om man checkar in på nätet till skillnad från att vänta till receptionen?
 
Har någon av er andra kännedom om hur det har påverkat Gold-uppgraderingen om man checkar in på nätet till skillnad från att vänta till receptionen?
Egentligen ingen skillnad, snarare att om man checkar in i förväg så är uppgradering och allt klart när man kommer till hotellet. Är Accor Gold och bott på Pullman/Ibis/Novotel/Mercu. Även på Ibis ibland så "uppgraderar" dom mig till rum högt upp med bra utsikt+välkomstgåva på rummet
 

Flying Finn

Medlem
Tackar för ditt snabba svar! :)

Checkade mig nu in på Ibis i Málaga, så det blir intressant att se vad jag får i övermogon. Har tidigare som Platinum-medlem fått ett handskrivet välkomstkort och en olivoljeflaska av hotelldirektören på Ibis i Madrid.
 
Tackar för ditt snabba svar! :)

Checkade mig nu in på Ibis i Málaga, så det blir intressant att se vad jag får i övermogon. Har tidigare som Platinum-medlem fått ett handskrivet välkomstkort och en olivoljeflaska av hotelldirektören på Ibis i Madrid.
Nice! Jag är helt frälst i Ibis och Accor. Man får exakt det man betalar för och förväntar sig. Hade dock kunnat vara subventionerad frukost för platinum på Ibis tycker jag, som en benefit.
 

samet

Medlem
Novotel Athens

Bokat: Executive Room with 1 sofa
Fick: Executive Suite
20190511_231744.jpg
20190511_231754.jpg
20190511_231759.jpg
20190512_095332.jpg
 

Taggen

Medlem
Novotel Kievskaya, Moskva.
Bokat: Business Room
Fick: Executive room.

Mycket bra uppgradering i storlek och utrustning. Dessutom var det fri minibar (fast bara alkoholfritt då). Trevligt när man dessutom bara betalar 800 SEK/natt.
 

Non-stop

Medlem
Sofitel Warsaw Victoria
Bokat: Classic Room
Fick: Superior Room

Pullman Riga Old Town
Bokat: Premium Superior Room
Fick: Premium Deluxe Room

Novotel Hong Kong Nathan Road
Bokat: Superior Room
Fick: Deluxe Room

Mercure Shanghai Yu Garden
Bokat: Executive/Privilege Room
Fick: Executive/Privilege Room p.g.a. bokat högsta rumskategorin.

Swissotel Grand Shanghai
Bokat: Swiss Business Advantage Room
Fick: Executive Room m. lounge access

Bra värde för ett aktieägar-guld
 
Toppen