Senaste nytt

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

samet

Medlem
Den gubben lever gott

Nja... visst har han det fint som får åka världen runt och kolla F1. Men allt som oftast flyger de ekonomi. Både på hans instagram och i podden har det pratats om resorna.

Långa dagar och mycket jetlag. Så även om han får jobba med sin hobby och passion så är det nog inte så glassigt.

Men visst fasiken hade jag byt med honom direkt om jag fått chansen... :)
 

PP4EH

Medlem
Nja... visst har han det fint som får åka världen runt och kolla F1. Men allt som oftast flyger de ekonomi. Både på hans instagram och i podden har det pratats om resorna.

Långa dagar och mycket jetlag. Så även om han får jobba med sin hobby och passion så är det nog inte så glassigt.

Men visst fasiken hade jag byt med honom direkt om jag fått chansen... :)

Du fick till det med den sista meningen, håller med!
 

Tonton

Medlem
Nja... visst har han det fint som får åka världen runt och kolla F1. Men allt som oftast flyger de ekonomi. Både på hans instagram och i podden har det pratats om resorna.

Långa dagar och mycket jetlag. Så även om han får jobba med sin hobby och passion så är det nog inte så glassigt.

Men visst fasiken hade jag byt med honom direkt om jag fått chansen... :)

Tycker Janne och entourage flyger Business allt som oftast. Annat är det med Moto GP-gänget som verkar ha economy-policy.
 

samet

Medlem
Tycker Janne och entourage flyger Business allt som oftast. Annat är det med Moto GP-gänget som verkar ha economy-policy.

Tycker...?

I podden har de pratat om att de ibland får till en uppgradering och att de ibland får C beroende på hur arbetsschemat ser ut när de kommer fram.

Har svårt att tänka mig att Visat skulle ha olika policy för sin personal. Nu är visserligen Janne B egen och inhyrd på kontrakt så kanske får han boka sina resor själv?

Men vad jag sett och hört så har det varit mycket ekonomiresor för Janne och Mange.

Förra året hade de någon dryg kommentar till Eje som var "fin" och flög C-klass.

Marcus och Alex däremot verkar åka C hela tiden.
 
Toppen