Senaste nytt

Ge bort guldkort som Eurobonus Diamond

palmen

Moderator
Men jag gav bort ett EBG både i mars 2019, feb 2018 samt 2017 etc... jaja, det är lika inkonsekvent som vanligt
Jag har också kunnat ge ett varje år då jag nästan alltid väntar precis i slutet på min period innan jag ger kortet.
EBD intjänat 2016, kortet gavs i juni 2017
EBD intjänat 2017, kortet gavs i mars 2018
EBD intjänat 2018, kortet kommer att delas ut innan maj 2019
EBD injtänat 2019 (kommer att bli EBD i maj 2019), kortet delas ut från 1 oktober 2019 och framåt.

Jag har alltid givit bort mitt guld innan jag återkvalat de senaste åren.
 

agehall

Medlem
Jag har en ganska lång mailtråd med Eurobonus-supporten nu som benhårt hävdar att jag har fel men samtidigt motsäger sig själva eller inte svarar på mina frågor. Jag blir mer och mer förvirrad för varje svar jag får.

Otur för kundtjänst att de retat upp mig - nu ska jag gå till botten med detta och ha ett begripligt svar som överensstämmer med alla publicerade regler innan jag ger mig.
 

Canadien

Medlem
Otur för kundtjänst att de retat upp mig - nu ska jag gå till botten med detta och ha ett begripligt svar som överensstämmer med alla publicerade regler innan jag ger mig
Du har säkerligen hela forumets stöd i detta engagemang! Lovar att bjuda på en öl vid tillfälle om detta reds ut på bra vis så att man kan ge bort ett kort för varje gång man kvalat in till diamond.
 

Delayed

Medlem
Otur för kundtjänst att de retat upp mig - nu ska jag gå till botten med detta och ha ett begripligt svar som överensstämmer med alla publicerade regler innan jag ger mig.
Jag hämtar popcorn! Hur ska du gå till väga? Med tung beväpning, en stor dos Diazepam eller har du någon okänd mirakelmetod som kan lösa omöjliga problem? Spännande ska det i alla fall bli! :p
 

agehall

Medlem
Jag hämtar popcorn! Hur ska du gå till väga? Med tung beväpning, en stor dos Diazepam eller har du någon okänd mirakelmetod som kan lösa omöjliga problem? Spännande ska det i alla fall bli! :p
En bra början är ju att be dem förklara hur deras olika budskap går ihop. Och då pratar jag bara om svaren jag fått i mailtråden från samma person. Blandar man sedan in vad de skriver på hemsidan så är det helt klart en logik bortom de universitetskurser jag läst som behövs för att få ihop det hela.
 

Kimmen00

Medlem
En bra början är ju att be dem förklara hur deras olika budskap går ihop. Och då pratar jag bara om svaren jag fått i mailtråden från samma person. Blandar man sedan in vad de skriver på hemsidan så är det helt klart en logik bortom de universitetskurser jag läst som behövs för att få ihop det hela.

SAS i ett nötskal med andra ord..
 

Brandten

Medlem
Jag har också kunnat ge ett varje år då jag nästan alltid väntar precis i slutet på min period innan jag ger kortet.
EBD intjänat 2016, kortet gavs i juni 2017
EBD intjänat 2017, kortet gavs i mars 2018
EBD intjänat 2018, kortet kommer att delas ut innan maj 2019
EBD injtänat 2019 (kommer att bli EBD i maj 2019), kortet delas ut från 1 oktober 2019 och framåt.

Jag har alltid givit bort mitt guld innan jag återkvalat de senaste åren.

Så med dessa "regler" så ska jag alltså ge bort ett nu så hon är EBG direkt fram till slutet av min period då jag kan ge bort ett till?

Min period Februari 2019 - Januari 2020 (EBD)
FruBrandten period Juli 2019 - Juni 2020 (EBS)

Enda skillnaden då mot att vänta till 1 oktober är att hon skulle vara EBG från och med nu och inte behöva vänta till 1 oktober........ Eller?
 
Toppen