Senaste nytt

I bonusresans underbara värld! (semi-live)

Jonas F

Medlem
Såhär såg menyn ut när jag åkte för någon vecka sedan och det ser ju ut att vara samma även denna gång.

BC41F4AC-7FA6-4D20-963D-1D3AD7FE31F4.jpeg

112434B4-0734-48DA-80E7-3FB5B030832B.jpeg

Dock ska de väl byta meny snart när de börjar samarbeta med Kokkeriet i Köpenhamn.

Det ska bli spännande att se var den här resan tar vägen. Det verkar vara en populär bonussträcka det här i alla fall kan man konstatera!
 
Last edited:
Men rätterna som tagits fram tillsammans med Kokkeriet är planerade att serveras i business vad jag förstår, såklart naturligt när de byter till A350 på sträckan. Tror du de rätterna även kommer serveras i First tills First försvinner?
 

Jonas F

Medlem
Men rätterna som tagits fram tillsammans med Kokkeriet är planerade att serveras i business vad jag förstår, såklart naturligt när de byter till A350 på sträckan. Tror du de rätterna även kommer serveras i First tills First försvinner?

Jag vet inte men det skulle inte förvåna mig om de även byter i första klass. Någon som åker efter 31:a mars kan ju få rapportera. :)
 

Mr Planning

Medlem
Beklagar gällandes meny, den glömde jag bort att fotografera :oops: (skyller på champagnen)

Maten smakade bra, även köttet som jag åt.
Men som alltid är det ju en smaksak vad man tycker om.

Lägger upp bilder på necessären med innehållet när jag väl anländer till ett hotell...någonstans ;)
 
Last edited:
Toppen