Senaste nytt

Lufthansa Business till Denver och Steamboat

BusinessClass

Redaktör
AV: Kimmen00 Efter förra året att ha läst tråden om skidåkning i Colorado så började tanken gro att vi skulle bege oss dit under sportlovet 2019. Efter efterforskningar fastnade vi för Steamboat. Hotell+liftkort+skidhyra-etc-paket bokades i oktober och kort därefter flyget med 2 st 2-4-1. Rapporten tar upp flygen men även av naturliga skäl mycket om…
 

Alexander

Ny medlem
Tack för en bra recension! Skeptisk till Lufthansa C framförallt för stolarna med dess konstiga vinkling inåt men kanske får ändra mig.
 

palmen

Moderator
Tack för en bra recension! Skeptisk till Lufthansa C framförallt för stolarna med dess konstiga vinkling inåt men kanske får ändra mig.
Personligen tycker jag inte vinklingen är något problem, kan dock bli lite trångt i fotändan. För en dagflight om man är 2 personer fungerar det bra enligt mig.
 

gotblu

Ny medlem
Vilken fin recension, stort tack! Denver lockar onekligen. Man får väl räkna med någon gammal dollarkurs så att man inte blir helt deprimerad...;)
 

hendberg

Medlem
Underbar recension på ett lite mer ovanligt resmål. Colorado är en grym stat med så extremt mycket aktiviteter, om man bara vill.
 
Toppen