Senaste nytt

AMEX Bjud in och få 25 % större belöning (gäller tom 14/3-2019)

Status
Stängd för vidare inlägg.

aldrighemma

Medlem
Japp det är det jag gör. Texten dyker inte upp hos mig längre. Får bara tex. 18.000 för elite. Nåja jag får väl ringa Amex och fråga. Tänkte om någon annan kan bekräfta att erbjudandet kommer upp även idag.
Det ser likadant ut på min sida, men jag tycker nog att texten är rätt tydlig ändå i att det gäller t o m idag, även om dom har ändrat tillbaka tabellen. Men det är ju förstås säkrast att fråga, amex är en av dom få företagen som har en kundtjänst värd namnet :)
 
Någon på amex verkar ha gjort bort sig. Deras syn är att dealen gick ut vid midnatt igår (13/3 23:59). De skall dock återkomma, jag meddelade att så fungerar inte -till och med- begreppet
Här är något att hänvisa till. Annonsens är tydliga och rullar fortfarande i skrivandes stund på Facebook.

167e36e89f91868e7388c5edda2bb7cd.jpg
 

JensE

Medlem
Det var 22500 för elite i morse i alla fall så hoppas jag får det.
Kom oväntat nära diamond så passade på att slå till.
 

MJA

Medlem
I mailet vi fick som rörde detta står ju villkoren tydligt, fram till kl 24...mkt märkligt att de tagit bort erbjudandet på sidan redan.
 

Attachments

  • 4E576744-35AC-4C79-B072-9E360057DCF6.png
    4E576744-35AC-4C79-B072-9E360057DCF6.png
    197,6 KB · Visningar: 220

SK

Medlem
Jag tänkte precis värva en vän men avvaktar nog tills nästa gång, om det dyker upp, nu när det känns osäkert med 25%.
 

MJA

Medlem
Jag ringde upp dem, han garanterade att kampanjen gällde fram till kl 24 i kväll. Om jag trots allt skulle få fel antal poäng så skulle jag bara höra av mig så justerar dom det i efterhand. Så värva på!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen