Senaste nytt

Intjäning av EuroBonuspoäng (Inom alla områden)!

Axxo

Medlem
Jag funderar på att säga upp mitt avtal hos fortum för att senare öppna ett nytt konto (kanske vänta 3-6 månader) för att ta del av eurobouns dealen igen.
Jag har fortum i över ett år och tagit del av hela eurobouns dealen.
Tror ni det funkar?
 
Jag funderar på att säga upp mitt avtal hos fortum för att senare öppna ett nytt konto (kanske vänta 3-6 månader) för att ta del av eurobouns dealen igen.
Jag har fortum i över ett år och tagit del av hela eurobouns dealen.
Tror ni det funkar?
Ja så länge som du väntar den tiden dom kräver att man inte ska ha varit kund hos dom så ska det inte vara några konstigheter
 

Axxo

Medlem
Tackar, är det någon som har sagt upp sitt avtal och sedan försökt få igenom dealen igen? / eller om någon vet hur många månader man måste vänta innan man kan signa upp igen för att dealen :) Kanske inte går :S
 

Xilan

Medlem
Tackar, är det någon som har sagt upp sitt avtal och sedan försökt få igenom dealen igen? / eller om någon vet hur många månader man måste vänta innan man kan signa upp igen för att dealen :) Kanske inte går :S
Jag tror att jag läst att erbjudandet inte gäller personer som varit kund i Fortum under de senaste 12 mån. Vet inte om det är aktuell information men det låter högst rimligt tycker jag.
 
Funderar lite kring hur jag ska maximera mina kommande två helger, så tips uppskattas enormt.

Nu i helgen ska jag till Helsingfors och är aktiverad för SAS MC dubbla poäng-kampanjen. Verkar dock som om Finland inte har butiker för att tjäna extra poäng? Blir väl i alla fall kanske nån sjysst restaurang och lite shopping att använda med MC-kortet.

Nästa helg ska jag till Köpenhamn och ser att där finns det butiker att tjäna poäng. Någon som är extra bra som man inte får missa? I Sverige t.ex tycker jag Rituals med sina 100p/100kr är bra value.

Förutom vanlig shopping så ska jag eventuellt köpa spa / hotell / resa-present under nuvarande helg, så om det går att göra för att nyttja både extra poäng pga utomlandsköp och Sas MC dubbla poäng så vore det grymt.
 
Toppen