Senaste nytt

Den hårda verkligheten i jakten på guldet! (semi-live)

Mr Planning

Medlem
Usch en massa rödnosar här i biltvätten, förlåt avisningen...

20190309_142709.jpg
20190309_142829.jpg
 

Cremant

Medlem
Kul med en MR över dagen - såg att Du behövde 5500 Eurobinus-poäng.

Hur många blev det på dessa 4 flighter och till vilken kostnad?
 

Mr Planning

Medlem
"grädde på moset"

20190309_145206.jpg


SAS personalen höll en härlig nivå, alltifrån att dom försöka övergöda en till en glad sång i väntan på att dörren öppnas, även den (Lettiska?) cabin crew på Regional Jet var bra, den Italienska CC (Air Nostrum), kunde väl hälsa på pax vart fall?

Seatblock (eller om jag nu bara hade tur) fungerade på 3/4 flyg.

Det må vara lite slitigt att flyga ihop poängen så här, speciellt när man har feber, men samtidigt så är det en skön känsla att hoppa runt i Europa några timmar.
Man hinner med väldigt mkt på kort tid om man bara vill, även då besöka städer.

Däremot vet jag inte hur många gånger man har blivit "idiot förklarad" när man har berättad vad man gjorde i helgen :rolleyes:
Tack o lov så är det lite som förvånar här inne på detta forum!

Har alltid rest, men alltid varit en av dom "omedvetna" resenärerna, och kommer ihåg hur man såg på flygplatser/flyg på den tiden (vilket bara är några få år tillbaka)

Nu ser man fram emot att komma till en flygplats, man ser fram emot flygresan, som till o med kan kännas för kort ibland!

Ta bara en sån sak som att man numera fotograferar sina timmar ombord, det var ju knappast något som händer förr...

Tack alla på detta fantastiska forum, för alla härliga bilder, resereportage, och den trevliga hjälpen man finner här inne.

Tack för att ni har gjort mig till en medveten resenär! :)
 
Toppen