Senaste nytt

Vad hände med BC loungehörnor?

ulagun

Medlem
Lite nostalgiskt inlägg.
För många år sedan hade vi egna hörnor på SAS guldlounger.
Trevligt och lite exklusivt med reserverat bord för oss Bc, are. Fanns gästbok och ibland träffade man någon som man bara kände genom inläggen här på BC.
De bara försvann. (hörnorna alltså)
Vad hände? Finns intresse/möjlighet av att återuppliva dessa mötesplatser?
 
Hörnorna blev ersatta av "räcket" i trappen på T4 dit vi vallfärdade och träffades istället... Snart dags att hitta ett nytt objekt att samlas kring kanske?

Har inte tänkt på det på ett tag men blev lite nostalgisk nu, var alltid kul att skriva en rad och läsa desto fler i gästböckerna.
 

Hachans

Medlem
Varför hade BC reserverade platser i loungerna? Det känns ju ganska konstigt med tanke på hur trångt det är.
 

Cremant

Medlem
Varför hade BC reserverade platser i loungerna? Det känns ju ganska konstigt med tanke på hur trångt det är.

Nja, reserverade var de väl inte riktigt, utan mer ett ställe där man kunde träffa andra BC:are. Det fanns en stor "skylt" vill jag minnas och "taggar". Ofta mötte jag andra besökare som inte hade en aning om BC. Det var en kul tid och aktiviteten på BC var väldigt hög på den tiden.
 

Brandten

Medlem
Oslo
a01ac3e777570848738a3a74610d5360.jpg


Bildcred
 

Gus

Medlem
Jag gillade hörnorna av flera anledningar. En av de var att jag har aldrig haft EBG men jag reser ibland i business Award (har alltså "bara" tillgång till businesslounger. Jag brukade fråga vid reception om jag kunde få sätta mig i BC-hörnan i guldloungen och det gick alltid bra! :)
 

Gus

Medlem
Och hur är det med de orangea BC-taggarna? Finns de att få tag på? Jag fick en 2011 eller om det var 2012, men har tyvärr tappat bort den :(.
 
Och hur är det med de orangea BC-taggarna? Finns de att få tag på? Jag fick en 2011 eller om det var 2012, men har tyvärr tappat bort den :(.
Jo, de finns. Har alltid några extra med mig om man skulle stöta på någon som vill ha.
.se tror jag det finns begränsat kvar av. .no och en till har jag för mig att det finns lådvis kvar med :)
 
Toppen