Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Nikje

Medlem
Det verkar vara fortsatt mycket samtal rörande kortförändringarna.. Ringde strax innan 12, fick automat-svar "Det är många som ringer just nu, försök igen senare" vilket jag gjorde, en minut senare.:rolleyes: Fick plats 12 i kön om jag minns rätt och det tog ungefär 12 minuter innan svar. Visade sig att det är så många som har frågor/vill säga upp att det finns dolda knappval när man ringt 0771-171717, 3 1 5 2 och tror det var en sista 2 för att komma rätt. Fick tips att det är lägst belastning mellan 8-9 och 16-17, för mig tog det dock bara ca 10 minuter.

Mitt nya kort aktiveras inte 5/3 och det gamla slutar tydligen gälla då, orkar inte tjafsa om 2 veckors avgift som brinner inne..
 

kander

Medlem
Varit lite torrt med koder på sistone men koden nedan gav i alla fall 175 kr rabatt senast idag:

rabble175
 

Olle K

Medlem
Samma för mig varje gång. En dag avbröts samtalet efter 2 timmars kö, då hade jag kommit från nummer 97 till 29..Coop skriver på sin hemsida att det är långa köer nu.

Jag klippte kortet itu, skrev en lapp att jag vill säga upp det och postade in. Vi får se om det fungerar.

Efter att även ha fått det nya Coop kortet med posten, klippte jag itu och skickade in det också. I fredags fick jag en utbetalningsavi på innestående belopp på kortet (typ 30 kr) och del av årsavgiften. Jag har dock inte fått något brev med bekräftelse om att kortet är uppsagt. Men jag kommer inte åt "mina pengar" via Coop appen längre. Så uppsagt och klart är det.
 

pedantic

Medlem
Efter att även ha fått det nya Coop kortet med posten, klippte jag itu och skickade in det också. I fredags fick jag en utbetalningsavi på innestående belopp på kortet (typ 30 kr) och del av årsavgiften. Jag har dock inte fått något brev med bekräftelse om att kortet är uppsagt. Men jag kommer inte åt "mina pengar" via Coop appen längre. Så uppsagt och klart är det.
Ungefär när skickade du in uppsägningen till Coop?
 
Nytt samarbete som förenklar din vardag!
Nu får du som är medlem i SJ Prio exklusiva rabatter när du handlar mat på coop.se: 200 kr rabatt på ditt första köp* och fri frakt till sista mars. Res hållbart med tåg – och passa på att handla mat online hos Sveriges grönaste matkedja.

200 kr rabatt på första köpet. *Gäller vid köp över 600 kr – KOD: SJPRIO200
Fri frakt hela mars - KOD: SJPRIOFRIFRAKT (måste anges vid varje order)
 

Frisk78

Medlem
Nytt samarbete som förenklar din vardag!
Nu får du som är medlem i SJ Prio exklusiva rabatter när du handlar mat på coop.se: 200 kr rabatt på ditt första köp* och fri frakt till sista mars. Res hållbart med tåg – och passa på att handla mat online hos Sveriges grönaste matkedja.

200 kr rabatt på första köpet. *Gäller vid köp över 600 kr – KOD: SJPRIO200
Fri frakt hela mars - KOD: SJPRIOFRIFRAKT (måste anges vid varje order)

Jag hopps verkligen att samarbetet med Sas Eurobonus kommer att kvarstå! Annars måste jag handla på något annat ställe...
Coop har ju fått mycket skit i sociala medier då dom vill verka "gröna" och har samarbete med Sas, en del tycker inte att Coop ska uppmuntra till flygresor.
 

Morgan

Medlem
Jag hopps verkligen att samarbetet med Sas Eurobonus kommer att kvarstå! Annars måste jag handla på något annat ställe...
Coop har ju fått mycket skit i sociala medier då dom vill verka "gröna" och har samarbete med Sas, en del tycker inte att Coop ska uppmuntra till flygresor.
Står och väger om det är dags för "bank run" och tömma sitt poängkonto hos Coop eftersom jag precis som du tror att SAS är på väg bort. Dock hade en kampanj varit trevlig...
 
Toppen