Senaste nytt

Club Carlson Gold Elite genom aktieköp

brykthed

Medlem
Mailade radissonrewards@radissonhotels.com och skrev på svenska den 17 feb. Fick trevligt svar på svenska den 18 feb att man önskade ny skärmdump där mitt namn syntes tydligare att jag ägde aktierna så skulle de "naturligtvis" förlänga guldstatusen. Idag den 19 feb fick jag svar på danska att de förlängt min guld-status till februari 2020. Så snabbt har det inte gått tidigare år, så jag är positivt överraskad!
 

FF#1

Medlem
Nu har jag mailat på svenska till adressen ovan. fick omedelbart svar att de inte kan läsa en .png så jag skickade en pdf för mig och frugan, sen var vårt guld förlängt ett år.

Ska nog sälja aktierna nu innan det blir några juridiska trubbel...

ser i listan att det är många poster på 200 eller (233 som vi har pga någon emision eller vad det nu var...)

9 792x 2 in på kontot

vinst 157kr respektive 4116kr för mig och frugan, aktier köpta 2014 resp 2012

så det verkar sluta lyckligt det här lilla äventyret... för att inte tala om alla fina 2-4-1:eek:r och härliga uppgraderingar.

Sen får man se hur det blir nästa år, skulle nog inte gråta allt för mycket om jag tapar den guldstatusen.
 
Last edited:

masaba

Medlem
Jag verkar ha liknande historia som många andra här - Mailade först på engelska, radiotystnad förutom ett automatiskt svar. Mailade sedan på svenska på adressen ovan och fick svar och förlängt inom något dygn.

Såå - Maila på svenska är tipset helt enkelt. :)
 

gdaily

Medlem
Dom blir tvångs inlösa om du inte äger mera än 10%. Samt vad hindrar dom från att ta bort erbjudande att man blir guld med 200. Men jag gillar tanken
Jag vet, men man kan ju hoppas att det tar ett tag, och att erbjudandet glöms bort eller nåt sånt. Courtaget är ju en krona, den risken kan jag leva med
 
Toppen