Senaste nytt

AMEX Bjud in och få 25 % större belöning (gäller tom 14/3-2019)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Sebastian.k

Medlem
Tack för tips och synpunkter!
Kör förmodligen premium året ut och timar elite sign Up! så att jag hinner få baspoäng före validerings slut period. :)
 
Jag värvade en vän under denna kanpanj och han påstår att han ansökte om Classic kortet men nu när jag kollade så har jag fått 12 500 poäng. Det stämmer ju inte vad det borde ge egentligen? Kan inte se att något kort skulle ge den poängsumman heller eller ser jag helt fel?
 

Frisk78

Medlem
Jag värvade en vän under denna kanpanj och han påstår att han ansökte om Classic kortet men nu när jag kollade så har jag fått 12 500 poäng. Det stämmer ju inte vad det borde ge egentligen? Kan inte se att något kort skulle ge den poängsumman heller eller ser jag helt fel?

upload_2019-3-2_16-49-27.png
 
För denna kampanj verkar AMEX ha bytt ut transaktionstexten på kontoutdraget.

”Tack för en ny Kortmedlem!”

Istället för

”Bli belönad: americanexpress.se/bjudin”

Inte för att det har något betydelse, men förändringar ska väll rapporteras till BC :)
 
Då blir det läge att bjuda in Sambon. Denne har nyss fått ett extrakort kopplat till mitt Amex, men det ska väl inte vara något problem för att få poängen vid inbjudan till nytt kort?
 
Då blir det läge att bjuda in Sambon. Denne har nyss fått ett extrakort kopplat till mitt Amex, men det ska väl inte vara något problem för att få poängen vid inbjudan till nytt kort?
Nej då. Det går utmärkt. Har gjort så flera gånger. Att vi haft extrakort men ändå skaffat ett ”eget” och fått poäng.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen