Senaste nytt

En dagresa med besök på Galleries First i London Heathrow T5: 2019-MAR-09

Ricci

Medlem
Jag bokade ju in en "rekogniseringsresa" med några timmar på LHR T3 och sedan flyga till Helsingfors för att bada bastu. Fail på att de byggde om den loungen dock... Dessutom blev vi så sena från London så hade hunnit med besök i alla fall innan sista flighten till Stockholm.
Fick precis 2 Tim försening på CX 238 oj så ledsen jag blev:)
 

Canadien

Medlem
Ringde BA för att kolla kostnad för att flytta min resa till Nordamerika från 10/3 till 9/3 men 2.900 är det inte värt... hoppas ni har gästningar så det räcker.
 
  • Gilla
Reactions: jsn

Ricci

Medlem
15513730541406932152263659534550.jpg
 

Joakim

Medlem
B3DB0120-2A0A-434D-8382-8284D60115A4.jpeg


Jag vill.......
......att det ska bli lördag (om en vecka) snart......

Får trösta mig med en iskall Angkor så länge
 
Last edited:

Bryant

Medlem
En vecka kvar! Jag är aningen övertaggad.

Någon som är sugen på att dela taxi från Vasastan?
 

Ricci

Medlem
Blev lite osäker på syftningen i den här meningen först, men eftersom vi bara har laglydiga medlemmar, och skrivande under påverkan ej är tillåten, så förstod jag sedan att det var loungen som åsyftades... ;):p
Haha, den var bra!!
Men helt klart borde vi köra en loungehopping BC-träff på LHR T3 som vi gjort på T2.
Finnair flyger härifrån så det borde kunna göras och kunna hålla kostnaden nere.

Edit: Lägger upp en tråd om det snart. Vi kanske kan prata om det på nästa lördag på träffen?
 
Last edited:

palmen

Moderator
En vecka kvar! Jag är aningen övertaggad.

Någon som är sugen på att dela taxi från Vasastan?
Jag kommer med största sannolikhet att åka AEX ut vid senast 0530, har bokat in hotell på centralen för natten i alla fall.
Har en vän från USA på besök ons-lör som åker hem med SAS till LAX på lördag så planen är att jag drar till T5 och släpper in på Pontus runt 6 på morgonen och sedan ut till T2 igen.
 
Toppen