Senaste nytt

Curve betalkort

freno

Medlem
av ren nyfikenhet, jag har ju fått höjda gränser och på mig står det curve black free under my subscription vilket bör stämma då jag bad om att få vara kvar på gratisverisonen. Vad står det hos er andra som inte fått välja att ligga kvar på gratis ännu?
 

ekf

Medlem
av ren nyfikenhet, jag har ju fått höjda gränser och på mig står det curve black free under my subscription vilket bör stämma då jag bad om att få vara kvar på gratisverisonen. Vad står det hos er andra som inte fått välja att ligga kvar på gratis ännu?
Hos mig står det "Curve Blue", men supporten har bekräftat att jag har Black... Har dock blivit nekad att flytta till Legacy Black tills vidare.
 

Buffy

Medlem
av ren nyfikenhet, jag har ju fått höjda gränser och på mig står det curve black free under my subscription vilket bör stämma då jag bad om att få vara kvar på gratisverisonen. Vad står det hos er andra som inte fått välja att ligga kvar på gratis ännu?
Curve Black står det på mitt.
 
av ren nyfikenhet, jag har ju fått höjda gränser och på mig står det curve black free under my subscription vilket bör stämma då jag bad om att få vara kvar på gratisverisonen. Vad står det hos er andra som inte fått välja att ligga kvar på gratis ännu?
Hos mig står det Black Free. Reggade mig innan lansering och har inte bett om att bli ”nedgraderad”.
 
Var kan man se vilken sorts Curve/abonnemang man har?
Fliken ”Card”, sen ”Manage Your Subscribtion”

6fd3cecae11495c000ebf8845f5b83ba.jpg
 
Fliken ”Card”, sen ”Manage Your Subscribtion”
Tack. När jag tittar där står det:

"Curve Black"
"Current Plan"

Vidare står det att min ATM limit är £200, trots att jag anmälde mig den 24:e januari och betalade in £50. Som jag ser det har jag betalat in £50 för ingenting och har ett abonnemang som kommer ha en månatlig avgift, tvärtemot vad jag signade upp för. Och det blev ju som bekant inget med AMEX heller. Vet någon om det finns en motsvarighet till Allmänna Reklamationsnämnden i Storbritannien?
 

ekf

Medlem
Vidare står det att min ATM limit är £200, trots att jag anmälde mig den 24:e januari och betalade in £50
Jag misstänker att det där är din ATM-limit för idag, inte din fria ATM-limit för månaden (som ska vara 400). Supporten lät meddela mig att man måste bygga förtroende innan overall-gränserna (inte fri-gränsen alltså) höjs...
 
Toppen