Senaste nytt

Tips: Boka Lufthansa First med Eurobonus-poäng

EBD_Hakan

Medlem
Brukar LH ha blackout-dates likt t.ex Asiana över jul/nyår? Tänker om det är värt att bevaka varje dag nu när man går in i december eller om det är kört att hoppas på tillgång i F..
 

filip23

Medlem
Jag sitter tålmodigt och väntar på den 7e december då jag hoppas att det ska släppas någon LH F till BKK. Vad tror folket, finns det någon möjlighet för detta?
 

Canadien

Medlem
Ett tips för den som vill åka LH F till USA är att de fram till 30/3 kör en 340 med First till Detroit. Gott om platser åt bägge håll både i F och C.

SmartSelect_20190227-073019_Chrome.jpg




SmartSelect_20190227-072921_Chrome.jpg
 

TheDude

Medlem
Hej,

Blev av med min LH F virgin i höstas då vi flög till Bogota. :)

Är nu väldigt sugen på en ny resa och denna gång gärna till Tokyo (via Frankfurt).

Resan till Bogota kunde vi boka ca 6 månader i förväg vilket var väldigt bekvämt. Är det möjligt att Boka en LH F till Tokyo ett par månader i förväg eller är det 14 dagar som gäller?

Vilken tid på året är enklast att hitta award platser till Tokyo?
 
Hej,

Blev av med min LH F virgin i höstas då vi flög till Bogota. :)

Är nu väldigt sugen på en ny resa och denna gång gärna till Tokyo (via Frankfurt).

Resan till Bogota kunde vi boka ca 6 månader i förväg vilket var väldigt bekvämt. Är det möjligt att Boka en LH F till Tokyo ett par månader i förväg eller är det 14 dagar som gäller?

Vilken tid på året är enklast att hitta award platser till Tokyo?
14 dagar är det som gäller om det är star Alliance bokning det handlar om.

Ibland har det varit en "bugg" som gjort att det har råkats släppa tidigare till Star aliance än 14 dagar.
Men 14 dagar är det bokningns fönster det ska vara.
 
Toppen