Senaste nytt

Istanbul New Airport - öppnar 6 April 2019?

Tonton

Medlem

igelkotten

Medlem
Hade ju underlättat om de bara sköt upp det långt nog så att de har god tid på sig att få till allt och resenärerna kan planera ordentligt.

Singapore Airlines ställde ju in sina flights till och från IST runt detta mars-datum bara för en vecka sedan, vilket nu visar sig vara helt i onödan.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Mr.cake

Medlem
Hade ju underlättat om de bara sköt upp det långt nog så att de har god tid på sig att få till allt och resenärerna kan planera ordentligt.

Singapore Airlines ställde ju in sina flights till och från IST runt detta mars-datum bara för en vecka sedan, vilket nu visar sig vara helt i onödan.

Tyvärr inte så byggindustrin jobbar, annars vore det nice. Sedan undrar jag hur tyskarna skulle reagera om man sa att "nä det blir ingen Brandenburg 2011, skjut upp 9år minimum"
 

NotRyan

Medlem
Attans. Jag som har en resa 3/1. Jag hade verkligen sett fram emot nya CIP-loungen.
Men jag är väl inte helt förvånad. Undrar vilken som öppnar först, BER eller IST?

Ny Istanbul flygplats är redan öppen väl? Även om det är endast för vissa avgångar.
Berlin Brandenburg flygplats är fortfarande under bygget.


Jag kan tycka att det är bra att dom trimmar in den nya flygplatsen innan dom öppnar. Jag jämför med Arlanda Express som sköt upp driftstarten många månader och ägnade den tiden till att torrsimma utan passagerare. Jag kan tycka att det blev riktigt bra, allt utom priset!
 
Toppen