Senaste nytt

Upgrade one way to First. On us.

Ubbe

Medlem
Är detta verkligen tillåtet enligt EU regler?? Ska inte varje medborgare i EU behandlas lika?? Vem blir först att stämma dem??
 

Concorde

Founding Member
Gammal kampanj sedan många år. Gäller endast CW bokade i fare buckets C, D, R, J. Det är flexibla biljetter som är dyrare än F i rea eller via POUG.

Mest intressant för corporate customers i UK. Dom större kontona har ofta tung rabatt på CDRJ biljetter.
 

A380*G

Medlem
Är detta verkligen tillåtet enligt EU regler?? Ska inte varje medborgare i EU behandlas lika?? Vem blir först att stämma dem??

Kan dras i absurdum... Jag vill bli behandlad som i Tyskland där jag kan köpa billig öl i mataffären.
Ska man även stämma P4 ring så spelar vi eftersom bara de med slutnummer 8 får ringa in... trots att vi alla bor i EU? ;)

(sorry, hoppas du ser ironin i mitt inlägg) :p
 

ALU

Medlem
Ny (?) kampanj: Book J, get free upgrade to F

Upgrade one way to First. On us.

First travellers enter a different world where personal service and attention to detail define the journey, from check-in through to the final destination - a world where every seat along the way is first class. And now's your chance to take that seat.

You can upgrade to First, one way, when you book an eligible, semi-flexible, published Club World return flight in C, D or R class between 13 September and 2 October 2012 for travel between 13 September and 13 November 2012. Inbound travel must be completed by 20 November 2012.

If you book an eligible, fully-flexible, published, Club World return flight in J class, you can book between from 13 September and 13 November 2012 for travel any time from 13 September right up to the end of the offer period on 13 November 2012. Inbound travel must be completed by 20 November 2012.



Upgrade to First with British Airways
 
Last edited:

niksal

Medlem
Om man läser riktigt noga så borde man vara resident av UK eller Irland. Men kanske man kan lura systemet på något sätt?
 

xmit

Medlem
Kan dras i absurdum... Jag vill bli behandlad som i Tyskland där jag kan köpa billig öl i mataffären.
Ska man även stämma P4 ring så spelar vi eftersom bara de med slutnummer 8 får ringa in... trots att vi alla bor i EU? ;)

(sorry, hoppas du ser ironin i mitt inlägg) :p

Fast här tror jag att det blev en liten tankemiss, vad jag vet får alla i EU ( Och resten av världen ) som har slutsiffra 8 ringa in också... ;)
 

Bamsefar

Medlem
Mja det där finns faktiskt i Sverige också, om man köper via Travel Beyond så kan man till sista december tror jag det är få ena sträckan i first. Men det var något udda med bokningsklassen... Så jag vågar inte garantera något....
 
Toppen