Senaste nytt

Posta din utsikt! (Hotell)

sepbemi

Medlem
Aitutaki Lagoon resort
feb3f686a00ff48ab3e190f3a93e0fce.jpg
 

Jönsson

Medlem
Tycker Hilton Gdansk är bra. Restaurangen i hotellet, Mercato, är en av Gdansk absolut bästa. Som gold/Diamond har du 20% på avsnakningsmenyn. Det är ofta livemusik i baren. Får alltid välkomstgåva på rummet i form av typ choklad och en flaska vin.

Bilden från @jolmic är taget från ett rum på baksidan. Annars har man utsikt över kanalen, viket är trevligt. Fråga om ett sådant rum vid uppgradering.

Åker själv till Hilton Gdansk på Lördag för en weekend, Hur är hotellet etc ?
 

micke99

Medlem
Tycker Hilton Gdansk är bra. Restaurangen i hotellet, Mercato, är en av Gdansk absolut bästa. Som gold/Diamond har du 20% på avsnakningsmenyn. Det är ofta livemusik i baren. Får alltid välkomstgåva på rummet i form av typ choklad och en flaska vin.

Bilden från @jolmic är taget från ett rum på baksidan. Annars har man utsikt över kanalen, viket är trevligt. Fråga om ett sådant rum vid uppgradering.

Tackar för info. Skall bli intresant och se vad de erbjuder mig HHG medlem.
 

Hafermann

Medlem
6CF8CEFB-23D2-4EE4-95B6-1180711552BF.jpeg

Rembrandt, Bangkok. Executive Room 23e våningen.

Jag är en trogen Rembrandtbesökare då jag tycker kombination läge/pris är svårslaget. Nackdelen här är dock att skillnaden på ett standardrum och ett executiverum är för liten. Loungen ger möjlighet till lugnare frukost, men den stund man har möjlighet att besöka för en öl eller drink är tyvärr för kort.
När dessutom den eminenta GM:n Eric Hallin slutat känns det lite mindre personligt på Rembrandt. Lutar mot att testa något annat nästa gång i staden. Men med det sagt har vi det riktigt gott här :)
 
Toppen