Senaste nytt

Avbokade bonusresor

Okej tyckte jag var tydlig.
Avbokat en bokning Arlanda - Los Angeles med SAS datumet 16 Maj 2019, 2 platser i businessclass.

Avbokat en bokning Arlanda - Los Angeles med SAS datumet 17 Maj 2019, 2 platser i businessclass.

Ingen av bokningarna är ToR.
Båda bokningarna gick tillbaka till inventory.
Dock är någon tagen igen.
Det var tydligt, men jag trodde inte jag tolkade dig rätt - tack! Till viss del så tolkade jag dig nog inte rätt för jag hoppades jag förstod fel; ville gärna det skulle varit tor :p
 

Filip

Medlem
Jag avbokade i tisdags 22 jan. CPH-MIA t/r i business 4 biljetter 6-19 mars. Biljetterna för returen återgick direkt till försäljning medan utresan först släpptes tillbaka 2 dagar senare.
 

JohanGE

Medlem
Tvingades idag avboka följande:

31/1
FRA-YYZ (Business, AC873)
YYZ-CUN (Business, AC1812)

8/2
CUN-IAD (Business, UA1133)
IAD-CPH (Business, SK926)
 

nissefalk

Medlem
Jag har 2 platser i Business Class bokade med SAS den 1a November 2019 enkel väg Köpenhamn-San Fransisco som jag skall boka av, om någon tror de vill ha dom platserna så skicka PM så kanske vi kan koordinera när jag bokar av, man vet ju aldrig om de kommer direkt tillbaka förstås, och för klarhet, jag söker naturligtvis ingen kompensation för denna eventuella koordinering.
 

Crille81

Medlem
Jag har 2 platser i Business Class bokade med SAS den 1a November 2019 enkel väg Köpenhamn-San Fransisco som jag skall boka av, om någon tror de vill ha dom platserna så skicka PM så kanske vi kan koordinera när jag bokar av, man vet ju aldrig om de kommer direkt tillbaka förstås, och för klarhet, jag söker naturligtvis ingen kompensation för denna eventuella koordinering.

Är intresserad av dessa platser så skriv gärna PM till mig
 

Hafermann

Medlem
Med stor sorg har jag pga sjukdom i familjen behövt avboka sommaren Tokyoresa. Hoppas platserna blir tillgängliga och att någon här får nytta av dem. 2 platser. Allting i business (SAS i Plus).

23/7 CPH-LHR SAS
23/7 LHR-SIN SQ
25/7 SIN-HAN SQ
1/8 HAN-BKK TG
2/8 BKK-OSL TG
2/8 OSL-CPH SAS
 
Last edited:
Toppen