Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2019)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Canadien

Medlem
Om man bokar en väg till att börja med, blir poängpriset enligt enkel resa till en början och sedan enligt T&R när du lägger till hemresan/utresan?
Notera att du får betala 600:- per person i ändringsavgifter när du lägger till hemresan. Ibland slipper man 150:- av dessa som Diamond dock.
 

Zniper

Medlem
Man får ju inte applicera en voucher i efterhand så vitt jag vet men efter jag triggat min nästa voucher, skulle jag kunna ringa in och lägga till ett inrikesleg tex och på så vis få applicera en voucher på hela resan
 

Nimbus

Medlem
Jag ska boka en 241-resa via Tallinn, men en av oss har ett pass som kommer gå ut i juni och det nya har inte hunnit komma än. Går det att boka ändå och uppdatera med nya passuppgifter i efterhand, eller kommer de att säga blankt nej? Det gamla passet har alltså utgångsdatum före avresa.
 

ekf

Medlem
Jag ska boka en 241-resa via Tallinn, men en av oss har ett pass som kommer gå ut i juni och det nya har inte hunnit komma än. Går det att boka ändå och uppdatera med nya passuppgifter i efterhand, eller kommer de att säga blankt nej? Det gamla passet har alltså utgångsdatum före avresa.
De har aldrig frågat mig efter annat än namn enligt passet, utgångsdatum borde således inte spela roll.
 
Försökte precis boka om en resa. Då sa Tallin att min 2-4-1 har gått ut och jag behöver en ny. Någon annan som råkat ut för det? Är det rätt?

Låter ju helt orimligt att man ska behöva använda 2 för en resa..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen