Senaste nytt

SAS till Bangkok?

bankb

Medlem
Jackpot för Thai när SAS slutade flyga. Innan dess, när de flög med sina 747:eek:r kunde man ju köpa en Premium biljett för typ 12k och fick deras gamla businesstol. Vill nog påstå att det är de mest prisvärda biljetterna jag bokat.

Sedan de började med 777orna kostar ju en premium över 20k, visserligen bättre stol, men sämre mjuk produkt ombord.
 

mha321

Medlem
Nu gillar jag ju verkligen Thais business class. Men tror inte att detta kommer hända, SAS och thai verkar ha en ök om att detta är Thais linje att köra :)
Eller så är det helt enkelt så att linjen går att få lönsamhet i med Thais lägre kostnadsbas. Det känns som mer troligt tycker jag. SAS kan helt enkelt tjäna mer pengar på att använda sin klart begränsade flotta på linjer med bättre marginaler.
 

fcx

Medlem
Eller så är det helt enkelt så att linjen går att få lönsamhet i med Thais lägre kostnadsbas. Det känns som mer troligt tycker jag. SAS kan helt enkelt tjäna mer pengar på att använda sin klart begränsade flotta på linjer med bättre marginaler.

Eller att om både SAS och Thai skulle köra så skulle linjen bli olönsam för bägge
 
Toppen