Senaste nytt

Undvik O'Learys Malmö Airport

LPC123

Medlem

Att dom fick in en ny partner var nödvändigt för deras överlevnad. Det har gått ganska tungt för dom under en tid och dom är tvungna att göra om delar av sitt koncept då det varit otydligt och rörigt. Nya menyer, nytt bar koncept etc. Deras burgare är en ny något sämre kvalitet än innan från Irland. Det verkar väldigt rörigt på deras HK med folk som slutar. Får se vart det landar. Jag hoppas det blir bättre för när det är bra så är det riktigt bar koncept.
 

Agö

Medlem
De lever på gamla meriter samt att det är ett okay ställe för pub/barhäng.
Precis detta var min ursprungliga tanke. Jag minns slutet av 90-talet när jag ofta besökte O’Learys Götgatsbacken. Jag vill (gärna) minnas att jag tyckte maten var god och vällagad. Men, det var ju andra tider och andra ägare. På flygplatserna är det väl SSP som driver med ensamrätt och där är ju kvalitet helt oväsentligt.

Ska också sägas att det var helt fullt igår vid 17-snåret (blandat sportlovsfamiljer, ensamätare, vänner, slipsar, Johnnys, osv.). Men det är klart, i svag konkurrens vinner de ändå.

Köpenhamn är ju unikt i det att det finns flera riktiga restauranger...
 

mtlmr

Medlem
Taxin från MMX kostar som tre tågbiljetter från CPH. Det är normalt promenaden ut från flygplatsen som ställer tidskalkylen till MMX fördel - givet att man tar taxi därifrån, jmf med tåg från CPH.

Det händer att jag som Malmöbo flyger ut från CPH och hem till MMX..

Av senare erfarenheter så undviker jag MMX som flygplats just pga bla av det kassa utbudet av vettig mat. Som svensk så tar det lite emot att flyga till CPH när man ska till Malmö. Tidsmässigt så är det väl same same, CPH kanske till och med går snabbare?
 

FFlash

Medlem
OLearys burgare har gått ner i kvalitet rejält på sistone. Alla mina besök varit från mindre besviken till stort besviken på maten. Annars helt okej ställe oftast att titta på sport
 

FF#1

Medlem
Undviker att resa från/till Malmö, kör alltid CPH. Var tvungen för ett tag sen pga specialbagage som inte får föras över gränsen, var på plats flera timmar före avgång och vart hungrig. Käkade på Larrys där.... som sagt dyrt och dåligt.

Vill precis som Agö minnas att larrys var helt ok för en massa år sen... sen hände nått. Här om året så vart det ännu sämre då de verkar ha bytt leverantör på burgarna mm... suck.
 
Toppen