Senaste nytt

40% poängrabatt med SAS på utvalda destinationer [Paris, Amsterdam & Manchester]

MrDollar

Medlem
Fungerar som vanligt med FlyPremium!

EuroBonus-poängrabatt | SAS
Poängrabatt

Det enklaste sättet att åka på semester till lågt pris är med poängrabatt. Du kan till och med ta med barnen, eftersom barn i åldrarna 2–11 år får ytterligare 50 % rabatt på poängpriserna som anges nedan.

Om du är Silver-, Guld- eller Diamant-medlem kan du fortfarande ta del av dina EuroBonus-förmåner på bonusresor med SAS och Widerøe, även om du väljer att flyga i SAS Go.


40% RABATT PÅ FLYG MED SAS
Sverige Paris, Amsterdam, Manchester 18 000 30 000 30 000 50 000
Norge Paris, Amsterdam, Manchester 18 000 30 000 30 000 50 000
Danmark Paris, Amsterdam, Manchester 18 000 30 000 30 000 50 000
Från Till SAS Go SAS Plus
Boka: 12 februari–18 februari 2019
Res: 4 mars–31 maj 2019

*Vissa rutter med Widerøe i Norge på grund av myndighetsbestämmelser.


  • Skandinavien omfattar Danmark, Norge och Sverige.
  • Resan kan börja i valfri riktning och inrikes anslutningsflyg inom Skandinavien ingår.
  • Skatter och avgifter kan tillkomma per person i tillägg till nödvändiga poäng och de varierar beroende på rutt. Det exakta beloppet visas när du bokar din bonusresa.
 

JSQ

Medlem
Perfekt, jag som satt och funderade på en resa i alla hjärtans dag present till sambon. Nu ska bara SAS IT fixa sidan så man kan logga in och boka också...
 

TP12

Medlem
Antar att nedan innebär att det inte kan kombineras med Fly Premium:
  • Kan inte kombineras med andra rabatter/erbjudanden för bonusresor.
 
4 pers(2 vuxna och 2 barn) kostar runt 3000 kr i avgifter för att åka Got-Cph-Cdg. Är det så det brukar vara?
Det är ju lägre avgifter till USA och Asien.
 

samet

Medlem
Försökte kombinera denna kampanjen med FlyPremium nyss. Funkade inte nu. Så antingen har jag otur eller så har SKIT täppt till den luckan...
 

MrDollar

Medlem
Konstigt, dom måste ha täppt till det.
Står såhär nu under tillgängliga kampanjer Screenshot_20190214_124018.jpg
Försökte kombinera denna kampanjen med FlyPremium nyss. Funkade inte nu. Så antingen har jag otur eller så har SKIT täppt till den luckan...
 
Toppen