Senaste nytt

Invigning av SAS nya lounge på Göteborg Landvetter

Jacob

Medlem
Idag på morgonen var det invigning av SAS nya lounge på Göteborg Landvetter flygplats. Det tidigare loungen har inte bara totalrenoverats utan även utökats med 120 nya kvadratmeter. Bland nyheterna finns även två toaletter, privata arbetsrum och ett lekrum. Strax efter klockan 8 på onsdagsmorgonen välkomnade SAS svenska försäljningschef Anders Wahlström media och en rad specialinbjudna…
 
Var där vid lunchtid idag. Festlig stämning och man märker stoltheten hos SAS representanter. Ser egentligen bara en förbättringspotential i loungen, fram med BC-hörnan igen... ;)
 

MarkusL

Medlem
Var inne en sväng alldeles nyligen, smockfullt på varenda kvadratcentimeter :) I övrigt en väldigt trevlig och fräsch lounge, bubbel borde vara ett stående inslag!
 

Jacob

Medlem
Var där vid lunchtid idag. Festlig stämning och man märker stoltheten hos SAS representanter. Ser egentligen bara en förbättringspotential i loungen, fram med BC-hörnan igen... ;)
Ingen tvekan om att SAS är stolta. Och med all rätt om någon frågar mig. Det har blivit riktigt snyggt.
Var inne en sväng alldeles nyligen, smockfullt på varenda kvadratcentimeter :) I övrigt en väldigt trevlig och fräsch lounge, bubbel borde vara ett stående inslag!
Om jag inte missuppfattade allt (det blev mycket detaljer på kort tid) så kommer mousserande vin finnas regelbundet. Jag var där på jobb så det var inte aktuellt att dricka något idag men jag frågade om flaskorna var framställda speciellt för invigningen men fick svaret att så inte var fallet.
 
Toppen